تیم فوتبال پرسپولیس که از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است، در بازی‌های خانگی‌اش توفیق چندانی نداشته و تنها یک پیروزی در خانه به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اگر قرار باشد برای بازی‌های خانگی و خارج از خانه یک جدول فرضی تهیه شود، در کمال تعجب مشاهده می‌شود که شاگردان برانکو در بازی‌های خانگی عملکردی بسیار ضعیف دارند تا جایی که در این جدول در رده سیزدهم جدول قرار می‌گیرند.

سرخ پوشان تاکنون ۸ بار در لیگ به میدان رفته که از این ۸ بازی ۵ بازی آنها خارج از خانه محسوب می‌شود و ۳ بازی خانگی به حساب آنها نوشته شده است. سه دیداری که حاصل آن یک پیروزی، یک مساوی و یک شکست است و در این بازی‌ها آنها ۳ گل زده، ۲ بار گل خورده‌اند و ۴ امتیاز به دست آورده‌اند. شاگردان برانکو با این عملکرد در بازی‌های خانگی در رده سیزدهم این جدول فرضی قرار می‌گیرند و تنها سه تیم استقلال خوزستان، گسترش تبریز و سیاه جامگان از این نظر پایین تر از آنها قرار دارند.

سرخ پوشان در هفته اول اولین بازی خانگی خود را مقابل فولاد انجام دادند و تنها پیروزی خانگی شان را در همان بازی به دست آوردند. این بازی با حساب ۲ بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد. سرخ پوشان در هفته چهارم دومین بازی خانگی خود را مقابل سیاه جامگان انجام دادند که در آن بازی نتیجه یک - یک مقابل میهمان خود متوقف شده و بالاخره این تیم در هفته ششم و در سومین دیدار خانگی‌اش با یک گل مغلوب تیم پیکان شد.

نکته جالب این که در این جدول فرضی استقلال عملکرد بهتری نسبت به رقیب خود داشته و با ۲ امتیاز بیشتر از پرسپولیس در بازی‌های خانگی، در این جدول فرضی دو پله هم بالاتر از این تیم قرار دارد. البته با این توضیح که آبی پوشان ۵ بازی خانگی انجام داده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.