اهواز - استقلال خوزستان درحالی‌که با دو گل از میهمان خود پرسپولیس عقب بود با تصمیم داور میدان، ۱۰ نفره شد.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالی‌که بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران تا دقیقه ۳۵ با نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس در جریان بود، دارو این میدان در تصمیمی بحث‌برانگیز، ضمن اعلام خطای پنالتی به سود پرسپولیس، موسی کولی بالی مدافع آبی پوشان را با کارت زرد مستقیم از میدان خارج کرد تا تیره‌روزی‌های عبدالله ویسی همچنان ادامه داشته باشد.

روی این ضربه پنالتی، بازیکنان استقلال خوزستان و خود موسی کولی بالی به شدت به محمدحسین زاهدی فرد داور این میدان معترض بودند و حتی کولی بالی هنگام خروج از زمین و رفتن به سمت رختکن، آب‌های کنار زمین را به شدت شوت کرد تا عصبانیت خود را نشان دهد.

این ضربه پنالتی را گادوین منشا مهاجم پرسپولیس نواخت ولی گودرز داوودی دروازه‌بان استقلال خوزستان آن را مهار کرد تا تعداد گل‌های زده پرسپولیس در نیمه اول به عدد چهار نرسد.

مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، سیدجلال حسینی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند بازیکنان شاخص پرسپولیس در این بازی به میدان نرفتند.

در آن‌سوی میدان عبدالله ویسی نیز طالب ریکانی و حکیم نصاری را به دلیل انضباطی از ترکیب تیمش کنار گذاشته و در این دیدار نیز به کار نگرفته است که همین امر باعث شده این تیم در میانه‌های میدان با مشکلاتی مواجه باشد.

هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه تختی اهواز از تعداد هواداران تیم میزان بیشتر هستند به‌گونه‌ای که روند عدم استقبال از بازی تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در اهواز حتی در این بازی حساس هم ادامه داشت.

گزارشگر تلویزیونی این دیدار علاقه عجیبی به گودرز داوودی دروازه‌بان امروز استقلال خوزستان که در غیاب وحید شیخ ویسی وظیفه حراست از دروازه اهوازی‌ها را به عهده داشت دارد به‌گونه‌ای که در هر سه گل دریافتی استقلال خوزستان با مقصر معرفی کردن مدافعان این تیم با گفتن جمله «کاری از دست گودرز داوودی برنمی‌آمد» وی را از اشتباهاتش مبرا می‌کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.