برخلاف اظهارات مدیرعامل استقلال، سرمربی آلمانی آبی‌پوشان زیر بار دستیاران تحمیلی نرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا افتخاری مدیرعامل استقلال دوشنبه هفته گذشته در خصوص بحث دستیاران وینفرد شفر به خبرنگاران گفت: قرار شده او با خودش دستیار نیاورد و ما ۲ مربی ایرانی به او معرفی کنیم.

مدیرعامل استقلال همچنین در چند نوبت درباه دستیاران شفر تأکید کرده بود که کمیته فنی دو دستیار ایرانی او را انتخاب خواهند کرد. این اتفاق افتاد و کمیته فنی دو نفر از اعضای خود یعنی سیروس دین‌محمدی و بیژن طاهری را برای عضویت در کادر فنی انتخاب کردند. یک روز پس از این انتخاب، شفر اعلام کرد که باید روی گزینه‌های پیشنهادی مطالعه کرده و سپس نظر بدهد. از آن روز تا الان دین‌محمدی و طاهری در تمرینات شرکت نکرده‌اند و به نظر می‌رسد که شفر مخالف حضور آنهاست. جالب اینکه باشگاه استقلال ابتدا اعلام کرد طاهری و دین‌محمدی از کمیته فنی جدا شده و به کادرفنی استقلال پیوسته‌اند اما بعد که شفر با حضور این دو موافقت نکرد اعلام کردند آنها گزینه‌های پیشنهادی بودند!

این در حالی است که پسر شفر از حضور در استقلال صحبت کرده و اینکه قرار است آنالیزور این تیم شود. بحث دستیار پیشین شفر در تیم ملی جامائیکا هم مطرح شده و ظاهرا این دو به کادر فنی اضافه می‌شوند. اکنون تناقض بزرگی بین حرف‌های مدیران استقلال و شفر وجود دارد و با وجود اینکه افتخاری گفته بود شفر حضور دو دستیار ایرانی را پذیرفته، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و شاهد یک دستیار ایرانی هم نیستیم.

آنچه مشخص است اینکه شفر دوست دارد فرهاد مجیدی دستیار ایرانی او در کادر فنی باشد، اما چون مدیران استقلال مخالفت کرده‌اند، او نیز حاضر به حضور دستیاران تحمیلی نشده است. باید دید در روزهای آینده کادر فنی استقلال چطور و با چه نفراتی تکمیل خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.