مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه این باشگاه نسبت به اشتباهات داوری معترض است، گفت: هر مربی دیگری به جای علی دایی بود ساکت نمی‌ماند.

رضا درویش در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تساوی تیم فوتبال سایپا برابر پارس جنوبی و اعتراض علی دایی به عملکرد داور این مسابقه، گفت: تیم ما بازی خوبی ارائه داد و تیم حریف در نیمه دوم هیچ فرصتی به دست نیاورد ولی متاسفانه اشتباهات داوری دوباره گریبان ما را گرفت. هفته گذشته به اذعان کارشناسان، پنالتی تیم حریف درست نبود. این هفته هم داور دوباره به اشتباه برای پارس پنالتی گرفت.

وی افزود: این چندمین بازی متوالی است که داوران علیه ما پنالتی می گیرند. قبول داریم اشتباهات داوری جزئی از بازی است ولی این اشتباهات جوری است که همیشه علیه ما رخ می دهد.

مدیرعامل باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: باید با این وضعیت از علی دایی تشکر کرد. هر مربی دیگری به جایی دایی بود ساکت نمی ماند. دایی با سعه صدر با این موضوع برخورد کرده است.

درویش ادامه داد: امروز سعی می کنیم نامه ای را به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران بفرستیم و به این اشتباهات داوری اعتراض کنیم. هرچند که یقین دارم تغییری حاصل نخواهد شد. امیدوارم داوران از این به بعد دقت بیشتری داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.