رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: رأی فیفا روز گذشته به فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزبه وثوق احمدی در گفت‌وگو با شبکه خبر در مورد جریمه سنگین باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی از سوی فیفا که به خاطر شکایت باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه اتفاق افتاده است، گفت: طبق رأیی که از سوی فیفا روز گذشته (روز جمعه) برای فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی ارسال شده است از این تاریخ این بازیکن حق همراهی پرسپولیس در بازی‌های داخلی و بین‌المللی را ندارد و باشگاه پرسپولیس هم از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده است. ضمن اینکه طارمی و باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۷۸۲ هزار یورو نیز به‌عنوان غرامت به باشگاه ترکیه‌ای محکوم شده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس فقط یک ماه وقت دارد این جریمه را پرداخت کند، تصریح کرد: بله از تاریخ اعلام رأی که از روز گذشته بوده باشگاه پرسپولیس یک ماه مهلت دارد تا این جریمه را پرداخت کند که اگر این اتفاق رخ ندهد کمیته تعیین وضعیت فیفا جریمه سنگین‌تری را برای این باشگاه در نظر خواهد گرفت. البته طبق مقررات باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی ظرف ۲۱ روز می‌توانند به دادگاه CAS نسبت به رأی صادر شده اعتراض کنند. اعتراض بعه رأی به معنای توقف اجرای محرومیت نیست، مگر اینکه دستور توقف صادر شود و CAS با این درخواست موافقت کند که این مسئله هم در روز‌های آینده با دستور CAS مشخص خواهد شد. با شرایط موجود نیز طارمی در بازی با الهلال محروم خواهد بود.

به گزارش تسنیم، دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و الهلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه ۴ مهر در ورزشگاه بن‌زاید ابوظبی برگزار خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )