بازیکنان تیم پرسپولیس در نخستین جلسه تمرینی‌شان پس از دیدار مقابل سپاهان روحیه بالایی داشتند و باهم شوخی می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین ریکاوری پرسپولیس پس از تساوی مقابل سپاهان از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (جمعه) با صحبت‌های برانکو اینکوویچ برای بازیکنان در ورزشگاه شهید کاظمی تهران آغاز شد.

* حدود ۲۰۰ هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و تمرین شاگردان برانکو را از نزدیک تماشا می‌کردند.

* بازیکنان در تمرین امروز روحیه بالایی داشتند و مدام با یکدیگر شوخی می‌کردند. این در حالی بود که آنها روز گذشته در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی در اصفهان عوض کردند.

* حسین ماهینی همراه دیگر بازیکنان تمرین نکرد. او در رخکتن ماند تا بدنسازی کند. علاوه بر او، شایان مصلح دیگر غایب تمرین سرخپوشان بود. سیدجلال حسینی نیز به همراه سایر بازیکنان تمرین کرد تا امیدها برای حضورش در دیدار مقابل الهلال بیشتر شود.

* اعضای کادر فنی چند دقیقه‌ای داخل زمین با یکدیگر جلسه‌ای را برگزار کردند. همچنین برانکو جلسه‌ای سرپایی را با مهدی طارمی برگزار کرد. چوک نیز با فرشاد احمدزاده، علیرضا بیرانوند و محمد انصاری به گفت‌وگو پرداخت.

* بازیکنان اصلی زیر نظر چوک به حفظ توپ و پرسینگ پرداختند و بازیکنان ذخیره نیز زیرنظر برانکو تمرینات تاکتیکی انجام دادند.

* هواداران حاضر در ورزشگاه تک‌تک‌ بازیکنان و اعضای کادر فنی را با القاب خاص خود تشویق کردند. آنها خواستار پیروزی مقابل الهلال بودند.

* بازیکنان اصلی به مدت ۴۵ دقیقه در داخل زمین تمرین کردند و سپس به سالن وزنه رفتند.

بازیکنان، کادر فنی و سایر اعضای تیم پرسپولیس ساعت ۱۰:۴۵ فردا (شنبه) تهران را به مقصد ابوظبی ترک می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.