سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: تراکتور در خانه با حمایت هوادارانش حریفی خطرناک برای ما خواهد بود.

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز جمعه تیمش برابر تراکتورسازی تبریز از هفته ششم لیگ هفدهم گفت: بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. تراکتورسازان در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده و با روحیه ای خوب به مصاف ما خواهند رفت.

وی تاکید کرد: گل محمدی و یارانش در جام حذفی هم توانستند در لحظات پایانی دیگر تیم شهر ما یعنی پدیده مشهد را شکست داده و به دور بعد جام حذفی صعود کنند و حالا با یک شرایط خوب می خواهند تا سه امتیاز دیدار برابر ما را هم به دست آورند.

میثاقیان خاطرنشان کرد: البته ما آنالیز خوبی از تراکتورسازی داشته ایم و کاملا به نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا هستیم و می دانیم که تراکتور برای این بازی کاملا آماده است. با توجه به شرایط میزبانی و حمایت هوادارانشان روز جمعه حریف خطرناکی را در پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی سیاه جامگان در ادامه افزود: با اینکه می دانیم بازی سختی پیش رو داریم، اما هرگز پا پس نخواهیم کشید و برای یک امتیاز به تبریز نخواهیم رفت و تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان ما از شرایط روحی خوبی برخوردار هستند و برای دیدار برابر تراکتورسازی لحظه شماری می کنند.

میثاقیان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده با کسب سه امتیاز به مشهد بازگشته و با این پیروزی خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.