در حالی که شایعه کنار رفتن منصور عرفانیان از سرپرستی باشگاه نفت به گوش می‌رسد اما فعلاً نامه‌های این باشگاه به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با امضای او انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز از سوی مسئولان باشگاه نفت تهران حدود ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم به صورت علی‌الحساب به حساب آنها واریز شد تا نفتی‌ها در آستانه بازی با سیاه‌جامگان شارژ مالی شوند. اما این اتفاق در حالی صورت گرفته که شایعه کنار رفتن منصور عرفانیان از سمت سرپرستی باشگاه نفت به گوش می‌رسد و طبق شنیده‌ها نادر گلرخسار مالک این باشگاه فعالیت‌های بیشتری در زمینه مدیریت انجام می‌‌دهد.

از طرفی برخی منابع عنوان می‌کنند که چنین موضوعی اتفاق نیفتاده و تنها می‌توان گفت که فعالیت عرفانیان نسبت به گذشته کم‌رنگ‌تر شده است. اما هنوز امضای او به عنوان امضای سرپرست باشگاه نفت در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال شناخته می‌شود.

از طرفی این روزها بحث تغییر مالکیت باشگاه نفت و رسیدن قطعی این باشگاه به بهنام پیشروی کیش به صورت جدی در حال انجام شده است و حتی جلسات متعددی هم در این باره برگزار شده و نتایج نسبتاً خوبی هم به دست آمده است.

این مسائل در حالی رخ می‌دهد که باشگاه نفت تهران حدود ۹ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد که نزدیک به ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مربوط به قبل از سال ۹۲ و مابقی آن مربوط به بعد از سال ۹۲ بوده است و به همین دلیل جلساتی با اداره مالیات در این باره برگزار شده تا همانند استقلال و پرسپولیس برای پرداخت بدهی مالیاتی به باشگاه نفت فرصت داده شود. از آنجایی که باشگاه نفت نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است با این موضوع موافقت شده و نفتی‌ها در تلاش هستند تا با انجام چنین اقداماتی هرچه زودتر بتوانند به صورت قطعی مالکیت باشگاه نفت را به نام شرکت بهنام پیشروی کیش کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.