کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نیمه‌ اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم بهتر شدیم و سایپا را شکست دادیم.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ درمورد پیروزی ۲ بر صفر تراکتورسازی برابر سایپا اظهار داشت: خدا را شکر که برنده شدیم. باید از هواداران تشکر کنم که ما را تنها نگذاشتند و مثل همیشه حامی ما بوده‌اند. امیدوارم بتوانیم محبت آنها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول چندان خوب نبودیم و سایپایی‌ها بهتر از ما بازی کردند اما در نیمه دوم از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص وقفه‌ای که رد جریان بازی ایجاد شد عنوان کرد: به هر حال قطع برق اتفاقی طبیعی است اما خدا را شکر توانستیم در این فاصله به خودمان بیاییم. گل‌محمدی در این فرصت با ما حرف زد و این موضوع باعث شد بتوانیم در ادامه مسابقه از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. امیدواریم در ادامه بتوانیم این روندمان را حفظ کرده و باز هم پیروز شویم.

کیانی درمورد رویارویی اخباری و گروسیان به عنوان دروزاه‌بان‌های دو تیم گفت: من برای اخباری آرزوی موفقیت می‌کنم و از هواداران هم تشکر می‌کنم که از گروسیان حمایت می‌کنند. اخباری در تراکتور عملکرد خوبی داشت و به همین دلیل هواداران از او تشکر کردند. تیم تراکتور خانه اخباری است و او می‌تواند هر زمانی که بخواهد به این تیم برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.