سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشحالم که در این دیدار شکست نخوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی دو به دو سه شنبه شب تیمش برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از پایان بازی و نتیجه بدست آمده خوشحالیم چون توانستیم بازی باخته را مساوی کنیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت در بازی برگشت شانس خوبی داریم خاطرنشان کرد: امیدوارم دیدار برگشت را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

برانکو خاطرنشان کرد: در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که تیم الاهلی شرایط خوبی دارد. از آنها شناخت خوبی داشتیم و می دانستیم که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: حالا همه چیز مساوی است و باید از نو شروع کنیم. حالا تکلیف تیم صعود کننده در ابوظبی مشخص خواهد شد و امیدوارم بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

برانکو در مورد تساوی بازی رفت و اینکه شانس کدام تیم برای صعود بیشتر است گفت: گفته بودم که الاهلی تیم بزرگی است. گل زودهنگام به تیم من شوک بزرگی وارد کرد. با این نتیجه همه چیز باز خواهد بود.

وی در مورد تغییراتی که در دقایق پایانی صورت داد گفت: خیلی از ۳۰ دقیقه پایانی بازی راضی هستم. با تغییراتی که داشتیم توانستیم خط دفاعی را مستحکم کردیم. ما به ابوظبی می رویم که این بازی را ببریم و صعود کنیم. من خیلی به بازی برگشت امیدوار هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.