مربی پدیده مشهد گفت: استقلال بازی بسیار ضعیفی از خود ارائه داد و امروز یکی از بدترین روزهای این تیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقوی پس از پیروی دو بر صفر تیمش برابر استقلال تهران گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. هر تیمی که برابر ما فوتبال بازی کند مطمئنا شکست خواهد خورد البته نمی گویم همه بازیها را پیروز خواهیم شد ولی مطمئن هستم بازی های خوبی از خود ارائه می دهیم.

وی افزود: ما شناخت خوبی از استقلال داشتیم و می دانستیم که این تیم چگونه بازی می کند. ما ۳ بازی از این تیم را به طور کامل آنالیز کرده بودیم و شناخت خوبی از نفرات استقلال داشتیم.

تقوی تاکید کرد: امروز استقلال روز ضعیفی را پشت سر گذاشت و بازیکنان این تیم بسیار ضعیف بودند و من انتظار چنین بازی را از استقلال نداشتم اما فکر می کنم استرس و فشار روحی زیاد باعث شد تا آنها نتوانند به آنچه که می خواهند دست پیدا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که شما به سمت منصوریان در ابتدای بازی نرفتید آیا با او مشکلی دارید افزود: هیچ مشکلی با علیرضا ندارم و شرایط بوجود نیامد که به سمتش بروم.

مربی پدیده در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا برکناری منصوریان در این مقطع می تواند به این تیم کمک کند گفت: من در این خصوص نمی توانم صحبت کنم و این را باید مسئولان استقلال پاسخگو باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.