اسطوره لیورپولی‌ها و کارشناس کنونی فوتبال به تمجید از مهاجم سنگالی تیم پرداخت و اظهار داشت:‌ با توجه به سیستم کلوپ، مانه از کوتینیو مهمتر است.

به گزارش خبرگزاری فارس، جیمی کرگر در برنامه شب گذشته اسکای اسپورتس، به تمجید از مهاجم سنگالی لیورپول پرداخت و حضور وی را مهمتر از گزینه اصلی خرید بارسلونا دانست.

وی در این برنامه تصریح کرد: با توجه به سبک بازی کلوپ، مانه تاثیر فراوانی در ترکیب دارد. از موقعی که به آنفیلد آمده بسیار خوش درخشیده و عملکردی فوق‌العاده از خود نشان داده است.

کارشناس فوتبال ادامه داد: وقتی سادیو در بین تمامی مهاجمین خوب جزیره قرار گرفته بدین معنا بوده که تاثیر خودش را نشان داده است.

کرگر خاطر نشان کرد:‌ کوتینیو خیلی خوب است و به همین دلیل زیر نظر بارسا قرار گرفته اما اگر او نیز خواهان ترک لیورپول باشد، تمام تیم‌ها به سراغش خواهند آمد.

اسطوره لیورپول از پنجره تابستانی این تیم نیز انتقاد کرد و گفت: باشگاه ابدا در این زمان نقل و انتقالاتی خوب کار نکرده، به عنوان مثال اگر «فان دایک» و «نبی کیتا» نیز به باشگاه اضافه می‌شدند، کوتینیو راهی بارسا می‌شد. اما اکنون وقتی قرمزها به اندازه کافی بازیکن نخریده‌اند، چرا باید ستاره خود را بفروشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.