پیشکسوت استقلال با بیان اینکه فصل پر فراز و نشیبی را از آبی پوشان شاهد بودیم، گفت: این تیم تا پایان فصل نوسان زیادی داشت.

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص شرایط لیگ شانزدهم گفت: امسال لیگ نسبتا خوبی را شاهد بودیم البته سه تیم بالای جدول فاصله امتیازی زیادی با تیم های دیگر داشتند و این نشان داد که رقابت بیشتر در بالای جدول است.

وی تاکید کرد: البته تعطیلی های مکرر کیفیت لیگ را پایین آورد و تیم ها نتوانستند با آنچه که می خواستند خصوصا در نیم فصل اول دست پیدا کنند.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: تعطیلات آنقدر زیاد بود که تیم ها تا می خواستند به شرایط آرمانی برسند، بازی ها تعطیل می شد و آنها مجبور بودند دوباره بدنسازی کرده و همین مسئله باعث می شد تا کیفیت لیگ پایین بیاید. البته امیدوارم با توجه به اینکه سال آینده تیم ما در جام جهانی حضور خواهد داشت مسابقات با نظم خاصی برگزار شود تا شاهد تعطیلی های پی در پی باشیم.

نامجو مطلق در پاسخ به این پرسش که آیا شاهد حضور پدیده در لیگ شانزدهم بودید یا خیر، گفت: متاسفانه تنها مقطعی بوده و ما ندیدیم بازیکنی را که در طول فصل عملکردش چشم نواز باشد. سیف اللهی، میلا محمدی، ساسان انصاری و امید نورافکن کسانی بودند که درخشش داشتند اما تداوم نداشتند و نتوانستند چشم ها را به سوی خود خیره کنند.

وی درخصوص وضعیت استقلال در لیگ شانزدهم گفت: آبی پوشان نوسان زیادی داشتند. آنها شروع خوبی نداشتند اما در ادامه تیم به شرایط ایده آل رسید و از زمانی که بازیکنان جوان توانستند به طور ثابت به میدان بروند شاهد شکوفایی استقلال بودیم و این تیم در نیم فصل دوم امتیازات و نتایج قابل قبولی کسب کرد. امیدوارم فصل آینده این تیم بتواند با جذب نفرات موردنظر پرقدرت در لیگ هفدهم ظاهر شود.

نامجو مطلق عملکرد پرسپولیس را در لیگ شانزدهم مثبت ارزیابی کرد و گفت: این تیم از شروع خوبی داشت و توانست فاصله امتیازی را با تیم دوم زیاد کند اگرچه در مقطعی کوتاه افت پیدا کرد اما در پایان بخاطر عملکرد خوب سرمربی اش به قهرمانی دست پیدا کرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان گفت: ما در گذشته مقابل تیم های عربی همیشه موفق بودیم البته تیم های عربی هم چند سالی است شرایط خوبی ندارند اما توانسته اند با جذب نفرات خارجی فوتبال بهتری را انجام دهند.

وی تاکید کرد: استقلال بازی سختی برابر العین امارات دارد اگر می خواهد به فینال مسابقات راه پیدا کند باید با یک بازی منطقی و به دور از احساسات در تهران نتیجه خوبی را کسب کرده تا نگران بازی برگشت نباشد.

نامجو مطلق در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کنید یکی از تیم های ایرانی به فینال راه پیدا کند، گفت: کار بسیار سختی است اما استقلال با پرسپولیس پتانسیل رسیدن به فینال را دارند ولی باید بپذیرم فوتبال شرق آسیا به مراتب حرفه ای تر از غرب آسیاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.