رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال گفت: هرچند هنوز کاستی هایی وجود دارد اما اتفاقات خوبی در داوری رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن کامرانی فر با اشاره به پایان کلیه مسابقات فصل ۹۶-۹۵ گفت: با اتمام لیگ برتر و فینال جام حذفی پرونده مسابقات فصل ۹۶-۹۵ بسته شد. جا دارد از کلیه داوران و ناظرین داوری که در این فصل صادقانه دپارتمان داوران را همراهی کردند تقدیر و تشکر ویژه کنیم، زیرا آنها همیشه با کمترین چشمداشت بیشترین تلاش را برای بسط و گسترش عدالت در زمین بازی از خود نشان داده و در کنار تیم ها نقش ویژه ای را در پیشبرد اهداف فوتبال ایفا می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: امسال اتفاقات خوبی را شاهد بودیم که یکی از مهمترین آنها بالا رفتن میزان سطح آمادگی جسمانی و دوندگی در مسابقات بود، سیستم رادیویی برای داوران لیگ برتر و برگزاری کلاس های با سطح استاندارد بالا برای کمتر کردن اشتباهات داوران، هرچند کاستی هایی وجود دارد که امیدواریم با تلاش و همت بیشتر نقایص خود را به حداقل برسانیم.

رئیس دپارتمان داوران اظهار داشت: تا دوماه دیگر لیگ جدید شروع شده و تیم ها باید به مصاف یکدیگر بروند، در همین راستا از داوران عزیز توقع می رود میزان آمادگی جسمانی خود را در حد مطلوب حفظ کنند و انشالله در فصل آینده شاهد کمترین مشکل در زمینه داوری باشیم.

وی در پایان گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از مهدی تاج، دکتر علیرضا اسدی، علی کفاشیان، حیدر بهاروند ، سازمان لیگ ، روابط عمومی فدراسیون و کلیه باشگاه های حاضر در مسابقات داشته باشم که مثل همیشه این دپارتمان را در اجرای هر چه بهتر وظایف همراهی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.