سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه برانکو یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد گفت: عقد قرارداد بلند مدت پنج ساله جزو برنامه های ماست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبرطاهری با اشاره به عواملی که باعث شد پرسپولیس عنوان قهرمانی لیگ شانزدهم را به خود اختصاص دهد گفت: ما کارمان را از فصل گذشته شروع کردیم و همکاری خوبی که با آقای برانکو داشتیم کمک کرد تا کار گروهی و تیمی که در پیکره باشگاه برگزار شد رمز موفقیت پرسپولیس بود. به نظر من کار تیمی عامل اصلی موفقیت پرسپولیس بود. ضمن اینکه هواداران هم به عنوان قلب تپنده باشگاه کمک زیادی به ما کردند.

وی ادامه داد: تلاش ما این بود که تمرکزمان روی کار باشگاه باشد. از ابتدا با مشکلات زیادی مواجه بودیم و وقت این را نداشتیم که به سمت حاشیه ها برویم. مسائل گذشته خیلی روی کار ما تاثیر داشت. پرونده های داخلی و خارجی زیادی داشتیم که در برخی از آنها موفق بودیم و در برخی هم نتوانستم به موفقیت برسیم.

طاهری خاطرنشان کرد: شفافیت و تمیزکار کردن یکی از مسائلی بود که در پرسپولیس اجرا کردیم و هیچ مطلبی را در خفا نگه نداشتیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو در این تیم خواهد ماند و قراردادش تمدید خواهد شد گفت: قرارداد برانکو تمدید شده هست و ایشان فصل آینده هم با ماست. زمانی که با برانکو جلسه داشتیم برنامه کوتاه مدت دو تا سه ساله را در نظر گرفتیم. حالا به جایی رسیده ایم که باید به برنامه های پنج ساله فکر کنیم. در این بین باید برنامه های ویژه ای را برای باشگاه باید در نظر بگیریم.

وی در مورد پرونده های حقوقی باشگاه پرسپولیس در فیفا نیز گفت: کارهای زیادی در این مورد صورت گرفته است. وزارت ورزش هم حمایت خوبی از باشگاه داشته و قطعا در آینده هم کمک هایی خواهد شد که این مشکلات حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.