اهواز - مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کسب تساوی در برابر لخویا چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بیت سعید عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر لخویای قطر در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی بسیار سختی در برابر این حریف داشتیم به خصوص اینکه آنها از نظر در اختیار داشتن امکانات و بازیکنان شاخص بسیار سرتر از ما هستند ولی خوشبختانه بازی خوبی در برابر آنها انجام دادیم.

بیت سعید ادامه داد: واقعیت این است که ما در این بازی به دنبال کسب پیروز بودیم اما کسب تساوی در برابر لخویا چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نمی کند. از سوی دیگر خوشحالم که حتی با وجود تساوی نیز همچنان در صدر جدول رده بندی گروه قرار داریم.

وی عنوان کرد: باید از هواداران خود تشکر کنم که در این مدت به خوبی از ما حمایت کردند و باعث تقویت روحیه ما شدند.

مهاجم تیم استقلال خوزستان با ابراز خوشحالی از گلزنی در این بازی اظهار کرد: من تنها به فکر گلزنی نیستم بلکه هدف موفقیت تیم و کسب پیروزی آن است. با وجود این خوشحالم که تلاش بچه ها را با گلزنی، به نتیجه مناسب رساندم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و لخویای قطر در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید ولی تیم خوزستانی همچنان با هفت امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.