سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:بازی‌ها به پایان نزدیک می‌شود. امتیازگیری حساس است و در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفت: بازی‌ها به پایان نزدیک می‌شود. امتیازگیری حساس است و در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر می‌شود.

ویسی در مورد تساوی‌های تیم سپاهان گفت: در نیم‌فصل دوم امتیازگرفتن سخت‌تر می‌شود. ما تلاش زیادی کردیم برای گلزنی و برد در بازی‌هایمان، اما نتوانستیم نتیجه بگیریم،‌اما همین که نباختیم برای ما روند مثبتی به حساب می‌آید. اما امیدورام که بتوانیم از بازی‌های باقی مانده بردهای بیشتری را کسب کنیم.

وی درخصوص خریدهای تیم سپاهان در فصل نقل و انتقالات زمستان اظهار داشت: برنامه‌ریزی خوبی داشتیم، اما مشکلات مالی اجازه نداد به خواسته‌هایمان برسیم. ما می‌خواستیم علی کریمی را دوباره به خدمت بگیریم که نتوانستیم او را جذب کنیم. همه تیم‌ها در دنیا می‌توانند در نیم‌فصل بازیکنانی را در تیم جایگزین کنند که تیم را تقویت کنند، اما ما نتوانستیم چیزی را که می‌خواستیم انجام دهیم، به همین دلیل از عملکردمان در فصل نقل و انتقالات زمستانی راضی نیستیم و باید بگویم با همین بازیکنانی که در اختیار داریم، در نیم‌فصل دوم بازی می‌کنیم و ان‌شاءالله نتایج بهتری را کسب کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه چشمی و تیموریان در فهرست شما هستند یا نه گفت: این دوبازیکن در فهرست من نبودند، اما اگر آندو و چشمی بخواهند به سپاهان بیایند در خدمت‌شان هستم. آنها بازیکنان اخلاقی و فنی هستند که می‌توانند به تیم ما کمک کنند.

ویسی در مورد اینکه سپاهان شانس قهرمانی دارد یا نه گفت: بعید است سپاهان شانس قهرمانی داشته باشد. پرسپولیس و تراکتورسازی شانس‌های اول و دوم قهرمانی هستند. ما تلاش می‌کنیم به آنها برسیم، اما بعید است. ما فقط برای کسب سهمیه می‌جنگیم.

وی در مورد وجود دست‌های پشت پرده برای قهرمان شدن یک تیم گفت: دست‌های پشت پرده خنده‌دار است. زمانی می‌گفتند نمی‌گذارند استقلال خوزستان قهرمان شود اما شد. به من می‌گفتند نمی‌گذارند صبا سهمیه آسیایی بگیرد، اما گرفت. با فولاد هم که قهرمان شدیم این صحبت‌ها را می‌کردند .این حرف‌های عید است. خوب نیست که جو را ناسالم کنیم. حتی باعث شده‌ایم تمرکز داوران هم به هم بخورد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: داوران شایسته و لایقی داریم، اما آنقدر کنار خط دادوفریاد کردیم که آنها نمی‌توانند سوت بزنند. کار خوب داوران را زیر سوال می‌بریم و سوتی که باید بزنند، زده نمی‌شود.

ویسی در مورد اینکه وقتی می‌گویید شانس قهرمانی نداریم،‌هواداران سپاهان علیه شما خواهند شد، گفت: این حقیقت است، نباید دروغ بگویم و داستان درست کنم تا مردم را گول بزنم. مردم باهوش هستند. ۱۵-۱۴ امتیاز از صدر جدول عقب هستیم. بعد من بگویم می‌خواهیم قهرمان شویم شما به من نمی‌خندید؟ من خدمت سپاهانی‌های عزیز هم بگویم باشگاه سپاهان از من نه قهرمانی خواست، نه کسب سهمیه آسیایی. از من خواسته شد تیمی مثل استقلال خوزستان و صبای قم بسازم. تیمی جوان و آینده‌دار که هزینه‌هایشان کمتر شود. هزینه‌های ما نسبت به فصل گذشته سپاهان از نصف هم کمتر شده. با این بودجه پنجم جدول هستیم فوق‌العاده است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که سهمیه بگیریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبر که پرسید رئیس‌جمهور آمریکا گفته ایرانی‌ها را به آمریکا راه نمی‌دهد و حتی آنهایی که گرین کارت دارد را باید بررسی کند، این درحالی است که مسابقات زیادی در آمریکا برگزار می‌شود، گفت: این بحث سیاسی است، اکنون ما را نه به خانه خدا راه می‌دهند نه به خانه شیطان. نباید چنین اتفاقی بیفتد. این کار درست نیست. نژادپرستی است که از سوی عربستان و آمریکا انجام می‌شود. این کار انسان‌دوستانه نیست.

سرمربی سپاهان در خصوص رفتارهای کی‌روش در چند روز اخیر نیز خاطرنشان کرد: من طرفدار هیچ فردی نیستم، من طرفدار تیم ملی هستم. با کی‌روش یا بی‌ کی‌روش برای من فرقی نمی‌کند،‌ اما باید بگویم او یکی از بزرگترین مربیان دنیاست و من اگر ده درجه مربیگری دیگر نیز داشته باشم، می‌روم و تمرینات او را نگاه می‌کنم و از نکات فنی او نت‌برداری می‌کنم،‌ اما فکر می‌کنم نباید فضاها خراب شود. نباید با فدراسیون، خبرنگاران و تیم‌ها بد برخورد شود. چراکه همه اینها باعث می‌شود تیم ملی کشورمان به حاشیه برود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )