تبریز - مهاجم سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: کفه ترازو در بازی امروز برابر استقلال خوزستان به نفع تراکتورسازی سنگینی می کند.

رضا حداد در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به وضعیت فعلی خوب تیم تراکتورسازی، اظهار کرد: اعتقاد دارم که در بازی امروز با استقلال خوزستان کفه ترازو به نفع تراکتورسازی سنگینی می کند چراکه این تیم تبریزی به چند دلیل مختلف نسبت به میزبان امروز خود برتری دارد.

وی ادامه داد: دلیل اول برتری تراکتوری ها انگیزه بالای آنها برای کسب سه امتیاز و ماندن در کورس شانه به شانه صدرنشینی است. تراکتورسازی به هیچ عنوان نمی خواهد که فاصله اش با پرسپولیس و صدر جدول بیشتر شود.

بازیکن سابق تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید که سابقه حضور در جام جهانی را نیز دارد، گفت: از طرفی تیم تراکتورسازی فینالیست جام حذفی شده و از روحیه بسیار بالایی برخوردار است. اردوی خوب در تهران از دیگر فاکتورهای مهمی است که تراکتورسازی را در آستانه نیم فصل دوم به شرایط ایده آل رسانده است.

وی با اشاره به تقویت شدن تیم تراکتورسازی در تعطیلات نیم فصل یادآور شد: با اینکه سروش رفیعی از تراکتورسازی رفت اما این تیم عالیشاه و نورالهی را از پرسپولیس گرفت تا به نظر من همچنان پرمهره ترین تیم لیگ برتر باشد. البته فقط وجود بازیکنان خوب برای یک تیم کافی نیست و با درایت کادرفنی از این مهره ها به نحو احسن استفاده خواهد شد و تراکتورسازی نتایج بهتری خواهد گرفت.

حداد گفت: با بهبودی کامل آسیب دیدگی محسن بنگر و اضافه شدن او به جمع مدافعان، تراکتورسازی از لحاظ دفاعی نیز همانند خط هافبک و خط حمله شرایط ایده آلی را خواهد داشت.

وی در خاتمه عنوان کرد: به نظر من تراکتورسازی در بازی امروز با ارائه یک فوتبال حساب شده و با برنامه می تواند با دست پر و کسب سه امتیاز به تبریز بازگردد.

گفتنی است دیدار تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز از چارچوب بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.