با اضافه شدن ۷ بازیکن ترکیب نفرات دعوت شده به تیم ملی کامل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در راه انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و دیدار مقابل سوریه امروز در زمین پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

* ترکیب تیم ملی با اضافه شدن ۷ بازیکن کامل شد و نفراتی چون آندو تیموریان، مهدی ترابی، سروش رفیعی، سعید آقایی، محمدرضا اخباری، امید ابراهیمی و پژمان منتظری حضور پیدا کردند تا نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی به ۱۹ نفر برسد.

* پژمان منتظری بازیکن الاهلی قطر تنها لژیونر حاضر در تمرین تیم ملی بود.

* خبرنگاران و عکاسان به محض ورود امید ابراهیمی به تمرین تیم ملی به دلیل درگذشت پدرش به او تسلیت گفتند.

* علیرضا بیرانوند، وریا غفوری و وحید امیری ۳ بازیکن مصدوم تیم ملی کشورمان امروز در تمرین حضور پیدا کردند و زیر نظر پزشک تمرینات خود را دنبال کردند.

* بازیکنان از ساعت ۱۰:۴۵ وارد زمین تمرین شدند و به مدت ۱۵ دقیقه در اختیار خودشان بودند و بیشتر کار با توپ انجام دادند.

* با اضافه شدن بازیکنان جدید به تمرینات فضای تمرین بسیار شاداب بود و بازیکنان مدام با هم به حالت خوش و بش شوخی می‌کردند که در این بین سیدجلال و سروش رفیعی مدام با هم شوخی می‌کردند.

* فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد تبریز در تمرین تیم ملی حاضر شد و دقایقی با افشین پیروانی و جواد نکونام صحبت کرد. کمالوند به محض ورود کی‌روش به داخل زمین با او نیز خوش و بش گرمی داشت و دقایقی با او گفت‌وگو کرد. این در حالی بود که سرمربی گسترش فولاد در جواب یکی از خبرنگاران که به او گفت چه صحبتی با سرمربی تیم ملی کردید، گفت، من درباره غذا با کی‌روش صحبت کردم. (باخنده)

* کارلوس کی‌روش با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر در تمرین حضور پیدا کرد و تمرینات را نظارت مستقیم از تمرینات تیم ملی داشت.

* بازیکنان تیم ملی زیر نظر میکو مربی بدنساز تیم ملی ابتدا به نفرات دو به دو تقسیم شدند و کار با توپ را انجام دادند و سپس در بخش‌های مختلف زمین پخش شدند و رو به توپ‌های بلند و کوتاه آوردند. پس از این تمرین، تمرینات تیم ملی با آمدن کی‌روش جدی‌تر شد به نوعی که بازیکنان در دو گروه و با کارهای مختلف تقسیم شده بودند و در یک فضای محدود به هندبال روی آوردند. این تمرین با نکات فنی کی‌روش همراه بود.

* وریا غفوری و وحید امیری پس از تمرین اختصاصی زیر نظر پزشک تیم ملی اولین نفراتی بودند که تمرین را ترک کردند.

* علیرضا بیرانوند هم کماکان با دست بانداژ شده در تمرین حضور داشت و تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرد.

* علیرضا حقیقی و رشید مظاهری دو بازیکن تمرین تیم ملی امروز در اکثر دقایق با هم تمرین می‌کردند و ظاهرا برای دیدار مقابل سوریه یکی از این دو نفر درون دروازه تیم ملی خواهد ایستاد.

* علی جان اواخر تمرین تیم ملی وزش باد هم شروع وزیدن کرد

* فوتبال درون تیمی هم در دستور کار بود و کی‌روش برای دقایقی هم تمرین متوقف می‌کرد و نکاتی به آنها می‌گفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.