سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه گل ثانیه پایانی ایران به پاراگوئه در جام جهانی فوتسال چسبید، گفت: خوب شد در مرحله بعد به روسیه خوردیم.

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه در رقابتهای جام جهانی فوتسال، گفت: مالکیت توپ در این مسابقه نشان دهنده برتری قاطع ایران است. وقتی تیمی ۶۵ درصد مالکیت توپ را در فوتسال بر عهده دارد، این نشان دهنده خیلی مسائل است.

وی افزود: پاراگوئه تیم ترسویی بود که مقابل ایران عقب ایستاد و «چرک» بازی کرد. بازیکنان پاراگوئه جلو نمی آمدند و به دنبال ضد حمله بودند. این هم طبیعی بود چون بازیکنان تیم ملی ایران سراپا حمله بودند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال تصریح کرد: برتری ایران آنقدر چشمگیر بود که هر لحظه منتظر به ثمر رسیدن یک گل بودیم. در ۲۲ ثانیه پایانی که خود را آماده ضربات پنالتی می‌کردیم، با هنرنمایی احمد اسماعیل پور به گل رسیدیم و توانستیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

شمس با بیان اینکه گل ثانیه های پایانی خیلی چسبید، گفت: وقتی گل چهارم ایران به ثمر رسید، ساختمان ما منفجر شد. تمام همسایه‌ها هم مثل ما تا پاسی از شب بیدار بودند و این نشان می‌دهد که فوتسال چقدر محبوب است.

وی در خصوص تقابل ایران و روسیه در مرحله نیمه نهایی، گفت: اسپانیا مقابل روسیه سه مهره اصلی خود را نداشت و قابل پیش بینی بود که نتواند مقابل روسیه پیروز شود. ما شناخت خوبی از روسیه داریم و دعا می‌کردیم به این تیم بخوریم. اگر به بازیکنان ایران بگویید چقدر از روسیه شناخت دارید، از شماره یک تا ۱۴ روسیه را برایتان نام می برند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ادامه داد: نگاه ما به اسپانیا از پایین به بالا بود ولی نگاه ما به روسیه از بالا به پایین است چون در این چند سال مدام با روس‌ها بازی کرده‌ایم و آنها را کاملا می‌شناسیم. برای ما بهتر شد که به روسیه خوردیم.

شمس یادآور شد: خداوند دارد مسیر را جوری پیش پای ایران می‌گذارد که ان شاءالله قهرمان شویم. سقف آرزوهای ما قهرمانی جهان است اگرچه تا الان هم شگفتی بزرگی رقم زده‌ایم.

وی در پایان درباره اینکه آیا موضوعی هست که تیم ملی در دو بازی باقی‌مانده‌اش مراقب آن باشد؟ گفت: بعد از بازی با برزیل خیلی‌ها معتقد بودند که تیم ملی دچار غرور می‌شود ولی کادر فنی جوان و در عین حال پخته تیم ملی مانع این کار شد. قطعا این کادر نمی گذارد بعد از پاراگوئه هم بازیکنان دچار غرور شوند. بازیکنان باید این روند را ادامه بدهند. سقف آرزوهای ما قهرمانی جهان باشد نه چهارمی دنیا.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتسال ایران بامداد یکشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال موفق شد پاراگوئه را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست بدهد و به نیمه نهایی راه یابد. ایران در نیمه نهایی به مصاف روسیه خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.