سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: ایراد از من است که تیمم در دقیقه ۹۴ بازی برده را با تساوی عوض کرد.

جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌درخصوص اینکه در دربی پایتخت بازی برده را در دقایق پایانی با تساوی عوض کرده،‌اظهار داشت: این برای دومین بار است که در طول این فصل در دقیقه ۹۴ بازی ، بازی برده را با مساوی عوض می‌کنیم این موضوع هم به خود من برمی‌گردد و ایران از من است و باید بیشتر کار کنم.

وی درمورد قضاوت داور تاکید کرد: داوری هیچ مشکلی نداشت، برای بازی‌های سخت امید داوران خوبی را انتخاب می‌کنند که این موضوع را در لیگ یک من ندیدم،‌استقلالی‌ها هم که اگر حواشی به وجود آوردند درست نبود چرا که صددرصد خطای پنالتی رخ داد، داور بهتر می‌بیند یا مربی؟

سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس درمورد اینکه استقلالی‌ها در دقایق ابتدایی تیم را بیرون کشیدند خاطرنشان کرد: ایراد از مربی‌ است و اگر من چنین کاری را می‌کردم صدردصد خود را توبیخ می‌کردم در دقیقه یک بازی پنالتی داور گرفت و پس از آن ما گل خوردیم،‌نمی‌توان با هر اتفاق که تیم را بیرون کشید.

شاه‌محمدی درخصوص دربی بزرگسالان یادآور شد: هدف باشگاه پرسپولیس این است که به تیم‌های پایه توجه بیشتری کند تا آنها بازیکنان خود را به رده بزرگسالان بفرستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.