رئیس کمیته پزشکی فدراسیون برنامه های این کمیته طی برگزاری دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، توحید سیف برقی در خصوص عملکرد پزشکی دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر در ورزشگاه آزادی گفت: کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال همکاری گسترده ای با هیات فوتبال استان تهران برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار و ایجاد آرامش همه حاضرین در ورزشگاه از جمله بازیکنان، داوران، خبرنگاران و ... براساس تجربیات گذشته پیش بینی کرده است. از جمله این تمهیدات در داخل استادیوم می توان به استقرار دو متخصص پزشکی ورزشی و متخصص طب اورژانس در راستای مدیریت میدان مسابقه اشاره کرد.

وی افزود: همچنین براساس بررسی های انجام شده آمبولانس های مجهز، اتاق کنترل دوپینگ، اتاق اورژانس و همچنین ماشین های اورژانس با تجهیزات کامل نیز تعبیه شده است. در محیط پیرامون ورزشگاه نیز اتوبوس های اورژانس و سایر امکانات اورژانس برای هواداران درنظرگرفته شده تا در صورتی که هواداران دچار سانحه شوند، اقدامات لازم انجام شود.

رئیس کمیته پزشکی تأکید کرد: کادر پزشکی مستقر در داخل و خارج از استادیوم آزادی از ۳ ساعت قبل از بازی فعالیت های خود را آغاز و تا یک ساعت پس از بازی بعد از خروج آخرین نفر آماده امدادرسانی خواهند بود.

سیف برقی تأکید کرد: کمیته پزشکی فدراسیون با همکاری هیأت فوتبال استان تهران در خصوص پوشش پزشکی دیدار تیم ملی کشورمان مقابل قطر در استادیوم آزادی آمادگی کامل خود را اعلام می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.