با توجه به حضور حریف نماینده وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در فینال بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل، قاسم رضایی به گروه شانس مجدد رفت و برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و در روز پایانی این مسابقات امروز (سه‌شنبه)‌ مسابقات اوزان ۶۶ و ۹۸ کیلوگرم از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد که قاسم رضایی نماینده کشورمان در وزن ۹۸ کیلوگرم با شکست در دومین دیدارش مقابل حریف کوبایی از حضور در نیمه‌نهایی بازماند، اما با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال رضایی به جدول بازنده‌ها رفت.

در وزن ۹۸ کیلوگرم که ۱۹ کشتی‌گیر حضور دارند، قاسم رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل لوئیس پرز مورا از ونزوئلا به پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد، اما در دور سوم نیز با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب دانیل یاسمانی از کوبا شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

با توجه به پیروزی کشتی‌گیر کوبایی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریف سوئدی و فینالیست شدن وی، قاسم رضایی به گروه شاسن مجدد رفت تا شانس مبارزه رای کسب مدال برنز را پیدا کند.

رضایی در این مرحله در نخستین دیدارش با دی ژیائو از چین مبارزه خواهد کرد که در صورت پیروزی در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف استفان شوئن از سوئد خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.