هافبک آرژانتینی بارسلونا می‌گوید اگر به هر دلیلی دروازه‌بان شلیایی این تیم نیوکمپ را ترک کند، تصمیم وی را درک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر ماسچرانو بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در کنفرانس خبری در خصوص شایعه توافق بارسلونا و منچسترسیتی بر سر انتقال دروازه‌بان شیلیایی آبی‌و‌اناری‌ها به این تیم انگلیسی گفت: حقیقتاً ما اطلاعی از این موضوع نداریم و نمی‌دانیم که اصلاً این موضوع حقیقت دارد یا کذب است. امیدوارم کلودیو براوو در بارسلونا بماند، اما اگر او به‌هر دلیلی از بارسا جدا شود، تصمیمش را درک خواهم کرد.

این هافبک آرژانتینی که به‌همراه هم‌تیمی‌هایش بامداد پنجشنبه در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای سویا هستند، در ادامه عنوان کرد: ما در بازی برگشت هم به‌دنبال ارائه بازی خوبی هستیم تا قهرمانی سوپرجام اسپانیا را از آن خود کنیم.

ماسچرانو تصریح کرد: در باشگاهی همچون بارسلونا در هر شرایطی باید عملکرد خوبی از خود ارائه داد. به‌هر حال هدف ما قهرمانی در تمامی رقابت‌های مختلف است. می‌دانیم که چه کار سختی در پیش داریم، اما تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص خرید جدید بارسلونا اظهار داشت: اومتیتی بازیکنی است که در خط دفاعی باعث تقویت و بهتر شدن ما می‌شود، درست همانند خریدهای جدید دیگرمان.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.