رئیس‌جمهور آرژانتین هم برای متقاعد کردن ستاره آلبی‌سلسته برای انصراف از تصمیمش برای بازنشستگی‌اش از بازی‌های رده ملی دست به کار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که در فینال کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۶ در ضربات پنالتی، یک پنالتی را برای آرژانتین از دست داد تا این تیم همانند فینال سال قبل این رقابت‌ها در ضربات پنالتی مغلوب شیلی شود و از رسیدن به قهرمانی بازبماند، پس از این بازی اعلام کرد قصد کناره‌گیری از تیم ملی آرژانتین را دارد.

سخنگوی ریاست جمهوری آرژانتین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «فرانسه» گفت: مائوریسیو ماکری (رئیس جمهور آرژانتین) با مسی تماس گرفته و گفته است که چقدر به عملکرد تیم ملی آرژانتین افتخار می‌کند و خواسته تا لیونل به انتقادات توجه نکند.

ماکری همچنین در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» به حمایت از مسی و تیم ملی آرژانتین پرداخت و نوشت: «هیچ‌گاه تا این اندازه نسبت به تیم ملی احساس غرور نکرده بودم. امیدوارم شاهد بهترین بازی‌های آرژانتین در سطح مسابقات جهانی برای چندین سال دیگر باشم».

رئیس جمهور آرژانتین در پایان پیام خود در «توئیتر» از هشتگ «#NoTeVayasLio» که به معنای «لیونل تیم ملی را ترک نکن» است، استفاده کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.