کاپیتان تیم ملی پرتغال می‌گوید که جشنواره گل تیمش در بازی دوستانه برابر استونی هیچ مفهوم خاصی ندارد و هم‌تیمی‌های او نباید این پیروزی را به معنای تضمین موفقیت‌شان در بازی‌های بعدی تلقی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالد با اشاره به پیروزی ۷ بر صفر تیمش در بازی دوستانه شب گذشته (چهارشنبه) برابر استونی، گفت که پرتغال باید به نتیجه‌ای که کسب کرده افتخار کند اما این برد نباید در میان هم‌تیمی‌های او غرور کاذب ایجاد کند.

رونالدو به نشریه رکورد گفت: بازی خوبی بود. تیم ما کارش را خوب انجام داد و هفت گل هم زد. باید به خودمان افتخار کنیم اما این فقط یک بازی دوستانه است و واقعیت این است که نتیجه این بازی هیچ مفهوم خاصی ندارد. ما نباید دچار غرور شویم. تیم از نظر فیزیکی در شرایطی خوبی قرار دارد و این نشانه‌‌ خوبی از آمادگی‌ ما برای حضور در یورو است.

رونالدو ادامه داد: چنین پیروزی‌هایی همیشه خوب هستند. ما یک بازی خوب ارائه کردیم و به خاطر آن شایسته تحسین هستیم. نشان دادیم تیم خوبی هستیم و این پیروزی روحیه بازیکنان را برای انجام تمرینات هم افزایش می‌دهد.

مهاجم رئال‌مادرید که چندی پیش لیگ قهرمانان اروپا را به همراه کهشکانی‌ها برد، تأکید کرد: هدف من در فصل گذشته بردن یک جام با رئال‌مادرید بود که آن را با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا محقق کردیم. حالا می‌خواهم یک یورو موفق را تجربه کنم و امیدوارم که همه چیز بر وفق مراد پیش برود. می‌خواهم به پرتغال برای رسیدن به اهدافش کمک کنم. مرحله گروهی یورو بسیار مهم است. ببینیم چه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.