سرمربی پیشین راه‌آهن گفت: افردای با شیطنت‌های خود راه‌آهن را به سمت نابودی بردند و حتما چوب این کارشان را خواهند خورد.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شکست‌های اخیر تیم راه‌آهن بعد از برکناری وی، اظهار داشت: تغییراتی که در تعطیلات با وجود مشکلات مالی فراوان در تیم ایجاد کردیم تقریبا جواب داد و تا زمانی که من در راه‌آهن بودم این تیم شرایط خوبی پیدا کرده بود. در ۴ بازی آخرمان که مقابل تیم‌های خوبی هم بود، ۶ امتیاز بدون گل خورده، کسب کردیم.

وی افزود: بازیکنان راه‌آهن در نیم فصل دوم به خودباوری رسیدند و رفته رفته به تیمی تبدیل شده بودیم که انتظارش را داشتم اما افرادی که شیطنت می‌کردند به اهداف خود رسیدند و باعث نابودی این تیم شدند. البته من هنوز امیدوارم که تیم ریشه‌دار راه‌آهن در لیگ برتر بماند چرا که تعصب و علاقه خاصی به این تیم دارم.

تارتار در واکنش به این سؤال که منظورش از آن افراد چه کسانی هستند، خاطرنشان کرد: قبلا هم گفته‌ام که نمی‌خواهم با نام بردن از این افراد، مطرح‌شان کنم. فقط به این نکته بسنده می‌کنم که آنها ضربه‌ای به تیم راه‌آهن زدند و چوبش را خواهند خورد.

سرمربی پیشین راه‌آهن در مورد عدم شناخت توپالیدیس از بازیکنان راه‌آهن و تیم‌های لیگ برتری و اینکه این مسئله چقدر به ضرر تیم راه‌آهن تمام خواهد شد، عنوان کرد: تغییر کادرفنی تصمیم مالک باشگاه بوده و من خرده‌ای بابت این موضوع از وی نمی‌گیرم و اینکه این تغییرات چقدر به ضرر راه‌آهن تمام شده در آینده مشخص می‌شود. تا الان هم متاسفانه این تیم دو شکست پی در پی داشته و این مسئله خیلی به ضرر این تیم تمام شد. آرزو می‌کنم راه‌آهن در لیگ برتر بماند چرا که واقعا حیف است راه‌‌آهن با این بازیکنان راهی لیگ یک شود.

وی در ادامه به عدم دریافت حق‌وحقوقش از راه‌آهن اشاره کرد و یادآور شد: کادر من به مدت ۵ ماه شبانه‌روز برای تیم راه‌آهن زحمت کشید اما متاسفانه یک ریال هم دریافت نکردیم. اینکه مالک باشگاه تصمیم به تغییر مربیان می‌گیرد حق مسلم اوست اما اینکه حق‌وحقوق مربیان قبلی را را نمی‌دهند کار پسندیده‌ای نیست. پس حق‌الناس چه می‌شود؟ ما مربیان از حق خود نمی‌گذریم و انتظارمان از مسئولان سازمان لیگ این است که به راحتی به باشگاه‌ها اجازه ندهند یک مربی را بدون پرداخت ریالی برکنار و یک مربی دیگر را جایگزین وی کنند. این قانون در کجای فوتبال حرفه‌ای آمده است که ما از آن بی‌خبریم؟

تارتار گفت: این واقعا یکی از معضلات فوتبال ایران است که باشگاه‌‌ها خیلی راحت پول مربیان را نمی‌دهند و سازمان لیگ هم به این مسئله توجه‌ای ندارد. روی صحبت من با شخص مهدی تاج است که برای ریاست فدراسیون فوتبال هم نامزد شده است. من از تاج می‌پرسم که چرا قانون تسویه حساب باشگاه‌ها با مربیان قبل از عقد قراداد با مربیان جدید به سود باشگاه‌‌ها برداشته شد؟ این واقعا خیلی عجیب است که با برداشتن این قوانین از فوتبال حرفه‌ای دور می‌شویم. بدتر از آن، ما مربیان مجبوریم مالیات قراردادی که یک ریال از آن را نگرفته‌ایم پرداخت کنیم تا ممنوع‌الخروج نشویم. در حال حاضر من مجبورم مالیات قراردادم با باشگاه‌های صبا و راه‌آهن را پرداخت کنم در شرایطی که از این دو باشگاه طلبکارم و هیچ مرجعی هم به این مسئله رسیدگی نمی‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.