سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است تیمش شایسته زدن گل های بیشتری مقابل هند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، "حمید علیدوستی" در نشست خبری پس از بازی مقابل هند اظهار کرد: تیم هند در بازی اول خود موفق شده بود حریفش را با پنج گل شکست دهد و چون بازی های نهایی نوجوانان آسیا در کشور هند برگزار می شود، این تیم برنامه ریزی خوبی کرده تا قدرتمند ظاهر شود.

وی افزود: بازیکنان ما بازی خوبی در این مسابقه به نمایش گذاشتند و شایستگی زدن گل های بیشتر را نیز داشتند.

وی در خصوص اینکه چرا تیمش در دقایق پایانی تحت فشار قرار می گیرد، بیان کرد: وقتی سه بازی پشت سر هم به فاصله شش روز داریم، باید با تدبیر وارد میدان شویم و کنترل شده بازی کنیم تا برای بازی پس فردا نیز انرژی داشته باشیم. به همین دلیل در دقایق پایانی بازی به دنبال کنترل بازی بودیم.

علیدوستی خاطرنشان کرد: هدف کوتاه مدت تیم ما، صعود از این گروه بود و یک هدف بلند مدت هم برای مرحله نهایی داریم که برای رسیدن به این هدف، باید بازی های تدارکاتی بین المللی زیادی داشته باشیم تا با آمادگی روحی و روانی بیشتری در مرحله نهایی حاضر شویم.

"نیکولای آدام" سرمربی تیم فوتبال نوجوانان هند نیز پس از بازی، ضمن تبریک صعود ایران به مرحله نهایی گفت: به هیچ وجه از کیفیت بازی راضی نبودم و فقط در ۲۰ دقیقه پایانی بازی، فوتبال خوبی ارائه دادیم و امیدوارم در بازی بعدی، بهتر ظاهر شویم.

وی افزود: امروز تیم ایران هم خوب بازی نکرد و دلیل باخت امروز ما، بازی بد خودمان بود و در مقابل بحرین بسیار قوی ظاهر شده بودیم.

وی تاکید کرد: هیچگونه پاسکاری خوبی از تیمم در این بازی ندیدم و توپ بیشتر در هوا بود و باید در دیدار مقابل لبنان جبران کنیم.

سرمربی نوجوانان هند در خصوص مدعیان اصلی قهرمانی در آسیا گفت: هنوز بازی های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا را ندیده ام و نمی توانم آینده را پیش بینی کنم .

دیدار نوجوانان ایران و هند، امروز (جمعه) در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز برگزار شد که این بازی با برتری سه بر صفر ملی پوشان ایرانی همراه بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.