استقلال امروز با کاپیتان فصل بعدش به توافق رسمی می رسد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز مهمترین خرید سال جدید استقلال به باشگاه می رود تا انتقالش به این تیم را نهایی کند. مهدی رحمتی گلر و کاپیتان استقلال فصل بعد که یکسال را دور از آبی ها در پیکان سپری کرد با حضور پرویز مظلومی در این تیم ، دوباره به جمع شان بر می گردد. پرویز مظلومی در بدو حضور در استقلال اعلام کرد برای سال بعد تیم و لیگ پانزدهم تمام برنامه هایش را بر اساس استفاده از مهدی رحمتی چیده است. رحمتی هم که محبوبیتی بی نظیر بین هواداران استقلال دارد ، این بار با سعه صدر بیشتر شرط حضورش در جمع آبی ها حفظ گلرهای قبلی تیم اعلام کرد. او اصلا علاقه ای به این نداشت که دوباره حاشیه های تیم ایجاد شود. مهدی که می داند احتمالا مثل همه سال های اخیر فوتبالش حتی یک بازی را هم روی نیمکت نمی نشیند و با نمایش هایی خوب می تواند در دروازه تیمش بازی کند ، اصرار کرده هم وحید در جمع آبی ها بماند و هم حتی محسن فروزان که قرارداد دارد.

طالبلو هم که سال ها بر سر جدایی اجباری اش از استقلال به دلیل حضور رحمتی در این تیم گلایه داشت این بار پذیرفته بماند و در کنار رحمتی رقابت کند. مهدی که با پیوستن به تیم و با توجه به جدایی رضا عنایتی بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد داشت ، این بار در مقام بزرگتر تیم می خواهد طوری رفتار کند که حاشیه های دو سال قبل وجود نداشته باشد.

رحمتی برای آمدن به استقلال امسال از رقم هنگفتی می گذرد و تقریبا نیمی از پولی را می گیرد که سال قبل از پیکان گرفته بود. هرچند او با همین قرارداد هم شاید یکی از گرانترین بازیکنان و حتی گرانترین بازیکن فصل آبی ها باشد اما اساسا سالهاست که رحمتی گرانترین بازیکن ایران است و اگر مثلا به تبریز می رفت رقم دریافتی اش خیلی بیشتر از چیزی می شد که امسال در استقلال می گیرد. مهدی در صورت توافق نهایی با آبی ها ، تقریبا اساس استقلال سال بعد را تکمیل می کند و مظلومی بعد از این تنها به پر کردن نقاط ضعف تیمش فکر خواهد کرد. نقاطی که با پوشش دادن شان در پست دفاع چپ و هافبک دفاعی ، استقلال را آماده سال آینده می کند. البته آبی ها هنوز دنبال یک دفاع وسط دیگر هم هستند و مظلومی به دو خرید خارجی هم فکر می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.