بال کناری تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید پس از پایان فصل جاری تصمیم خود را برای ماندن یا رفتن از این تیم خواهد گرفت.
به گزارش ایسنا، پدرو یکی از بازیکنان خوب بارسلونا است که در این فصل اغلب به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده، بطوریکه باعث نارضایتی این بازیکن شده است. در حالی که صحبت از پیشنهاد دو تیم اینترمیلان و لیورپول به این بازیکن است، پدرو اعلام کرد در پایان فصل تصمیم خود را برای رفتن از بارسا یا ماندن در این تیم خواهد گرفت و در حال حاضر روی بازی‌های پیش رو تمرکز می‌کند.

قرارداد این بازیکن ۲۷ ساله در فصل ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد اما به نظر می‌رسد این بازیکن قصد دارد در فصل تابستان و به امید بازی کردن بیشتر، نیوکمپ را ترک کند.

پدرو درباره ترک بارسلونا گفت: در حال حاضر صحبتی درباره ماندن یا رفتن از این تیم ندارم و می‌خواهم تمرکزم را روی تیمم قرار دهم. ما در مقطع حساسی قرار داریم. قطعا در پایان فصل نصمیم خود را خواهم گرفت. می‌دانم که پیشنهادهایی به دست مدیر برنامه‌های من رسیده است ولی فعلا درباره این پیشنهادات صحبت نخواهم کرد و تنها در پایان فصل تصمیم خود را خواهم گرفت.

خبر دیگر از بارسلونا، بازگشت جوردی آلبا - که مصدوم بود - به تمرینات این تیم است که خبر خوبی برای هواداران صدرنشین فوتبال اسپانیا محسوب می‌شود. مدافع چپ اسپانیایی باشگاه بارسلونا که در جریان دیدار تیم‌های ملی این کشور و اوکراین به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ از زمین مسابقه خارج شده بود، حال پس از نزدیک به ۱۰ روز بار دیگر توانست در تمرینات گروهی آبی و اناری‌ها شرکت کند.

در تمرین روز گذشته بارسلونا، توماس فرمالن نیز بار دیگر توانست در تمرینات گروهی تیم شرکت کند و مونیر ال حدادی، سرجی سمپر، گامبائو و ساندرو رامیرز نیز به عنوان بازیکنان بارسلونای ب به همراه سایر بازیکنان اصلی تیم به تمرین پرداختند.

بارسلونا شنبه شب در دیداری حساس در لیگای اسپانیا برابر سویا به میدان خواهند رفت که اهمیت زیادی برای کاتالان‌ها دارد. رئال مادرید در این هفته با حضور کریستیانو رونالدو برابر ایبار به میدان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.