اکثر بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا حاضر به مذاکره با باشگاه برای کاهش حقوق‌شان نشده‌اند.

اکثر بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا حاضر به مذاکره با باشگاه برای کاهش حقوق‌شان نشده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، سه بازیکن از تیم اصلی باشگاه بارسلونا حاضر به امضای فرمی که به موجب آن سایر اعضای تیم مخالفت خود را با مذاکره با باشگاه برای کاهش حقوق‌شان اعلام کرده‌اند، نشدند.

مسئولان باشگاه بارسلونا با توجه به کاهش چشمگیر منابع درآمد از محل بلیت فروشی و افت درآمدهای تبلیغاتی و ... از بازیکنان خود درخواست کرده‌اند که در پرداخت حقوق‌شان به آنها تخفیف دهند اما گویا بازیکنان بارسلونا با این درخواست مخالفت کرده‌اند و برای نشان دادن مخالفت‌شان هم فرمی را امضا کرده‌اند تا آن را از طریق فکس برای مدیران باشگاه ارسال کنند. در این میان اما ظاهراً سه بازیکن حاضر نشده‌اند این فرم را امضا کنند.

طبق گزارش رادیو کاتالونیا، مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان آلمانی، فرنکی دیونگ هافبک هلندی و کلمن لنگله مدافع فرانسوی تیم حاضر به امضای این فرم نشده‌اند. گویا این سه بازیکن با آگاهی از نامساعد بودن اوضاع اقتصادی باشگاه حاضر هستند با باشگاه برای مدیریت بحران مالی به وجود آمده همکاری کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.