سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی جنجال‌های به وجود آمده به خاطر حرکت مهاجم آرژانتینی تیمش در بازی مقابل آرسنال را بی‌مورد می‌داند.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی جنجال‌های به وجود آمده به خاطر حرکت مهاجم آرژانتینی تیمش در بازی مقابل آرسنال را بی‌مورد می‌داند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی یک بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی مقابل آرسنال در هفته هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با یک جنجال همراه بود، جنجالی که توسط سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی - کسی که پس از چند هفته غیبت به دلیل مصدومیت به ترکیب آبی‌پوشان شهر منچستر برگشته بود – رقم خورد. آگوئرو که در اواخر نیمه اول به یکی از تصمیمات کمک داور زن بازی اعتراض داشت، نزدیک او رفت و دست خود را روی شانه او گذاشت که این حرکتش با انتقادات و واکنش‌های فراوانی همراه شد.

برای پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اما این موضوع چندان مهم نبوده است. او پس از این مسابقه که تیمش با تک گل رحیم استرلینگ موفق به کسب سه امتیازش شد، به خبرنگارانی که نظر او را درباره حرکت گفت: به خودتان بیاید پسرها! سرخیو درست‌ترین انسانی است که من در تمام زندگی‌ام دیده‌ام. اگر دنبال شر می‌گردید لطفاً جایی دیگر دنبال آن باشید نه در این یک مورد.

گواردیولا در ادامه به اهمیت پیروزی خانگی شاگردانش مقابل تیم دستیار سابقش میکل آرتتا بعد از شروع نه چندان جالب آنها در این فصل اشاره داشت و گفت: بازی سخت و سنگینی بود، همانطور که انتظارش را داشتیم. با توجه به وضعیت روانی تیمش و مشکلاتی که در هفته‌های گذشته داشتیم، کسب پیروزی در این بازی برای ما خیلی مهم بود. درست مانند بازی مقابل لیدز که در آن ادرسون واکنش‌هایی خارق‌العاده انجام داد، در این بازی هم ما دوباره شاهد عملکرد خوب او بودیم. مهمترین نقاط قوت عملکرد ما در این بازی، حرکات بدون توپ و دفاع خوب‌مان بود. من فکر می‌کنم که عملکرد ناتان آکه و روبن دیاس در خط دفاعی باورنکردنی بود. کایل واکر هم به عنوان یک مدافع میانی کارش را خوب انجام داد.

سرمربی اسپانیایی من‌سیتی افزود: این سه نفر حتی یک جلسه هم نتوانسته بودند کنار هم کارهای تاکتیکی را تمرین کنند. ما به زمان بیشتری برای پیشرفت در کارهای تیمی‌مان نیاز داریم اما مشکلی نیست. فکر می‌کنم این بازی به ما برای پیشرفت در این مسیر کمک خواهد کرد.

پیروزی شب گذشته منچسترسیتی مقابل آرسنال پانصدومین پیروزی دوران مربیگری پپ گواردیولا شامل دوران حضورش در تیم دوم باشگاه بارسلونا بود. بازی بعدی او و شاگردانش در لیگ قهرمانان است که چهارشنبه شب باید به مصاف پورتو بروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.