فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با چهار فدراسیون است تا برای تیم ملی کشورمان در اردوی آبان‌ماه دو دیدار دوستانه هماهنگ کند.

فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با چهار فدراسیون است تا برای تیم ملی کشورمان در اردوی آبان‌ماه دو دیدار دوستانه هماهنگ کند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان اردوی بعدی خود را در فیفادی ماه نوامبر (آبان‌ماه) برگزار خواهد کرد و فدراسیون در تلاش است دو دیدار دوستانه برای این اردو هماهنگ کند.

پاناما، بوسنی و همچنین دو تیم آفریقایی در دستور کار قرار دارند که فدراسیون در حال مذاکره با این چهار فدراسیون است تا در نهایت دیدار با دو تیم قطعی شود. نقل قولی از دراگان اسکوچیچ منتشر شده بود که از قطعی بودن دیدار را پاناما خبر می‌داد، اما فدراسیون اعلام کرده هنوز هیچ دیدار دوستانه‌ای برای فیفادی پیش‌رو نهایی نشده است.

تیم ملی در اردوی مهرماه تمرینات خود را در تهران، ازبکستان و ترکیه دنبال کرد. در این اردو یک دیدار دوستانه با ازبکستان در تاشکند برگزار شد و پیروزی ۲ بر یک تیم ملی را به دنبال داشت. قرار بود دومین دیدار در آنتالیا و مقابل مالی برگزار شود که با توجه به ابتلای شماری از بازیکنان مالی به ویروس کرونا، این دیدار لغو شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.