کاپیتان سابق استقلال با بیان اینکه آبی پوشان روزهای سختی را در لیگ خواهند داشت، گفت: از فکری نباید انتظار معجزه و قهرمانی داشته باشیم.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت استقلال برای حضور در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: در مورد تیمی صحبت می‌کنیم که روزهای سختی را سپری کرده، مدیرعاملش مشخص نبود، پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته بود، برخی بازیکنان تمدید نکرده بودند و مشکلات زیادی گریبانگیر استقلال شده بود اما خوشبختانه در این چند روز تا حدودی آرامش به اردوی آبی پوشان بازگشته و اعتقاد دارم استقلال می‌تواند از این آرامش بهترین بهره را ببرد.

وی در مورد حضور محمود فکری به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان گفت: فکری کارنامه خوبی در لیگ یک داشت. او با چند تیم نتایج قابل قبولی گرفت. نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر رساند و در نساجی هم روزهای موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت و اگر ابزار لازم برای او در استقلال مهیا شود به طور حتم او به همراه دستیاران، بازیکنان و حمایت هواداران می‌تواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد. ورمزیار در مورد حضور سه سرمربی در یک تیم گفت: به نظر می‌آید روزهای خوب استقلال در پیش است. کادر فنی آبی پوشان وزن بالایی دارد. پرویز مظلومی، صمد مرفاوی، دین محمدی، برهانی و عمران زاده همگی از استقلالی‌های قدیمی هستند که تجربه بالایی دارند و نقش مظلومی به عنوان سرپرست بیشتر از دیگران خواهد بود.

وی در ادامه گفت: اگر چه من اعتقاد دارم مظلومی از قدرت فنی بالایی هم برخوردار است اما به طور حتم اگر همه شرح وظایف خودشان را در تیم استقلال انجام دهند این تیم موفق خواهد بود. مسئولیت فنی با فکری و دستیارانش است و پرویزخان هم نقشی حساس در استقلال دارد که می‌تواند با دریافت کامل آرامش را به اردوی آبی پوشان بیاورد.

کاپیتان سابق استقلال در مورد قرعه کشی لیگ و دربی که در هفته هشتم برگزار می‌شود، افزود: خوشبختانه قرعه تقریباً به سود استقلال است. آبی پوشان می‌توانند از امتیازات بازی خانگی بهترین استفاده را ببرند. در مورد زمان بازی استقلال و پرسپولیس هم باید بگویم هفته هشتم ایده آل است. چون تقریباً تیم‌ها به درک کامل تاکتیکی و آمادگی جسمانی رسیده و می‌توانیم شاهد یک بازی خوب از دو تیم باشیم.

ورمزیار در پایان و در پاسخ به این پرسش که چقدر در استقلال در لیگ بیستم امیدوار هستید گفت: اگر پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شود مشکلات زیادی از این تیم حل خواهد شد. این روزها مشکلات مالی دردسر زیادی برای استقلال به وجود آورده و امیدوارم با حل این مشکلات یک استقلال پرقدرت را در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان فصل آینده شاهد باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.