وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده محرومیت عیسی‌ آل‌کثیر پیچیدگی‌های خاصی دارد اما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا این محرومیت کاهش یابد.

وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده محرومیت عیسی‌ آل‌کثیر پیچیدگی‌های خاصی دارد اما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا این محرومیت کاهش یابد. امیر ساعد وکیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دریافت گراند رأی (مشروح رأی) محرومیت عیسی آل‌کثیر و ارسال دفاعیه باشگاه به کمیته استیناف AFC اظهار داشت: طبق صحبتی که روز گذشته (شنبه) با هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس داشتم، وکالت باشگاه در این پرونده را پذیرفتم و فکر می‌کنم امروز اعتراض اولیه را به این رأی ثبت کرده و سپس لایحه دفاعی را ظرف پنج روز آینده آماده و ارسال کنیم.

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است رأی محرومیت آل‌کثیر در کمیته استیناف نقض شود، خاطرنشان کرد: من هم از صمیم قلب امیدوارم ولی واقعیت این است پرونده پیچیدگی‌های زیادی دارد. نباید خو‌ش‌بینی غیر واقعی داشت ولی مسلماً تمام تلاش من این است که لایحه کاملی تهیه شود و آل‌کثیر بتواند هر چه زودتر به مستطیل سبز بازگردد.

وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس در کمیته استیناف AFC و اینکه در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر رد این شکایت در این کمیته مطرح شده، به تسنیم گفت: از روز اول هم گفتم النصر فقط خودش را خسته می‌کند. به حدی بحث حقوقی ما روشن و قاطع بود که باشگاه النصر فقط دست و پا می‌زند تا راه‌هایی برای اعاده حیثیت پیدا کند. پرسپولیس قطعا در فینال آسیا بازی خواهد کرد و خوشحالم از اینکه اقدام حقوقی ما توانست توانمندی بچه‌های پرسپولیس را ثابت کند و ان‌شاءالله هم شاهد نتیجه خوبی در میدان مسابقه باشیم.

«آیا AFC رأی کمیته استیناف را به شما ابلاغ کرده است؟» وکیل در واکنش به طرح این سوال عنوان کرد: خیر! صحبت‌هایی که سایت‌های عربستانی مطرح می‌کند صحت ندارد، البته اصلاً بعید نیست که باشگاه النصر پس از کمیته استیناف به CAS برود، اما به لحاظ حقوقی شانسی برای تیم عربستانی قائل نیستم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )