دیدارهای هفته چهارم بوندس‌لیگا با پیروزی خارج از خانه تیم‌های فوتبال بوروسیا دورتموند، لایپزیگ و بایرلورکوزن آغاز شد.

دیدارهای هفته چهارم بوندس‌لیگا با پیروزی خارج از خانه تیم‌های فوتبال بوروسیا دورتموند، لایپزیگ و بایرلورکوزن آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته چهارم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها میزبانش هوفنهایم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تنها گل این بازی را مارکو رویس در دقیقه ۷۶ به ثمر رساند تا شاگردان لوسین فاوره با کسب سومین پیروزی فصل خود ۹ امتیازی شوند و به رده دوم جدول صعود کنند.

در بازی همزمان تیم فوتبال لایپزیگ که میهمان آگزبورگ بود با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید. آنجلینو در دقیقه ۴۵ و یوسف پولسن در دقیقه ۶۶ گل‌های این بازی را زدند تا لایپزیگ هم با کسب سومین پیروزی‌اش و با ۱۰ امتیاز به صدرنشینی‌اش در جدول رده‌بندی رقابت‌ها ادامه دهد.

در سه بازی دیگر تیم بایرلورکوزن با نتیجه یک بر صفر میزبان خود ماینتس را شکست داد، اشتوتگارت با نتیجه ۲ بر صفر در خانه هرتابرلین به برتری رسید و نبرد خانگی فرایبورگ با وردربرمن با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

در دو بازی باقیمانده امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۰ به وقت تهران بایرن مونیخ میهمان آرمینیا بیلفلد خواهد بود و از ساعت ۲۲ ولفسبورگ در خانه مونشن‌گلادباخ به میدان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.