دیدارهای هفته چهارم سری A ایتالیا با برد خانگی پرگل تیم فوتبال ناپولی مقابل آتالانتا آغاز شد.

دیدارهای هفته چهارم سری A ایتالیا با برد خانگی پرگل تیم فوتبال ناپولی مقابل آتالانتا آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین بازی از هفته چهارم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی در ورزشگاه خانگی خود سن‌پائولو میزبان آتالانتای صدرنشین بود و موفق شد این تیم را با نتیجه قاطع ۴ بر یک شکست دهد.

در این بازی هر چهار گل ناپولی در نیمه اول و در عرض تنها ۲۰ دقیقه به ثمر رسیدند. استارت گلزنی این تیم در دقیقه ۲۳ توسط اروینگ لوسانو زده شد و این بال مکزیکی خودش چهار دقیقه بعد گل دوم ناپولی را زد. متئو پولیتانو در دقیقه ۳۰ سومین گل تیم آبی‌پوش جنوب ایتالیا را به ثمر رساند و دو دقیقه به پایان بازی در نیمه نخست هم ویکتور اوسیمهن ناپولی را چهار گله کرد. در نیمه دوم سم لامرس در دقیقه ۶۹ تنها یکی از گل‌های خورده را برای آتالانتا جبران کرد، اما این گل برای فرار شاگردان جان پیرو گاسپرینی از اولین شکست‌شان در این فصل پس از سه برد متوالی کافی نبود.

با این نتیجه آتالانتا به دلیل ضعیف‌تر شدن تفاضل گلش نسبت به میلان به رده دوم جدول سقوط و ناپولی با هشت امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد.

در ادامه بازی‌های امشب سری A از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران لاتزیو میهمان سامپدوریا خواهد بود و در دربی دلامادونینا تیم‌های همشهری میلان و اینتر مقابل هم قرار خواهند گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.