تیم فوتبال شارلوای بلژیک در شبی که مهاجم ایرانی این تیم نتوانست دروازه تیم لهستانی را از روی نقطه پنالتی باز کند، از صعود به لیگ اروپا بازماند.

تیم فوتبال شارلوای بلژیک در شبی که مهاجم ایرانی این تیم نتوانست دروازه تیم لهستانی را از روی نقطه پنالتی باز کند، از صعود به لیگ اروپا بازماند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال شارلوای بلژیک در چارچوب مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ اروپا، امشب (پنجشنبه) میزبان تیم لِخ پوزنان لهستان رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا از صعود به مرحله گروهی لیگ اروپا بازبماند.

کاوه رضایی و علی قلی‌زاده از ابتدا در ترکیب تیم شارلوا به میدان رفتند. رضایی در دقیقه ۵۱ فرصت داشت تا دروازه تیم لهستانی را از روی نقطه پنالتی باز کند که این پنالتی را از دست داد. او همچنین در دقیقه ۲۰ مسابقه کارت زرد گرفت. قلی‌زاده اما در دقیقه ۵۶، پاس تنها گل تیمش را به ممدو فال داد. لِخ پوزنان از دقیقه ۷۷ مسابقه با اخراج لوبومیر ساتکا، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

تیم دینامو زاگرب کرواسی هم با شکست ۳ بر یک فلورا تالین استونی، راهی دور گروهی لیگ اروپا شد. صادق محرمی مدافع ایرانی تیم دینامو زاگرب، در این مسابقه روی نیمکت تیمش حضور داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.

در دیگر دیدار مهم همزمان، پی‌اس‌وی آیندهوون هلند با نتیجه ۲ بر صفر در خانه روزنبرگ نروژ پیروز شد و به مرحله گروهی لیگ اروپا رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.