هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تاکنون پیشنهاد رسمی از هیچ باشگاهی دریافت نکرده است.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تاکنون پیشنهاد رسمی از هیچ باشگاهی دریافت نکرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بشار رسن در گفت‌وگو با روزنامه «استاد الدوحه» قطر با تأکید بر این موضوع اظهار داشت: اکنون بازیکن پرسپولیس هستم، با این باشگاه قرارداد دارم و هدف ما رسیدن به بازى فینال است. پیشنهادهای جدید نمى‌تواند تنها شفاهى باشد و تاکنون هیچ پیشنهاد رسمى به دست من نرسیده است. مسابقات را گام به گام دنبال مى‌کنیم اما هدف ما از ابتدا رسیدن به فینال بود؛ حتى قبل از آنکه به دوحه بیاییم.

وی درخصوص بازى با پاختاکور و برتری یک بر صفر سرخپوشان در این مسابقه گفت: بازى خوبى انجام دادیم؛ خصوصاً با توجه به اینکه در دیدار مقابل السد همه تلاش‌مان را کردیم. حریف ازبک آسان نبود. البته از ۱۰ نفره شدن آنها به خوبى استفاده کردیم و این تیم را شکست دادیم.

هافبک عراقی پرسپولیس درباره دیدار بعدى مقابل النصر عربستان تصریح کرد: بدون تردید بازى سختى در پیش داریم، اما براى رسیدن به فینال تلاش مى‌کنیم. تا اینجا نمایش خوبى داشتیم، در دفاع قدرتمند ظاهر شدیم و در شش بازى تنها یک گل از روى نقطه پنالتى دریافت کردیم. مى‌خواهیم با نظم و عملکرد تاکتیکى مناسب، این کار را به پایان برسانیم و با آمادگى کامل همه نفرات، بهترین نمایش را داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.