برگزاری دیدار تیم‌های جنوا و تورینیو در سری رقابت‌های سری A ایتالیا به تعویق افتاد.

برگزاری دیدار تیم‌های جنوا و تورینیو در سری رقابت‌های سری A ایتالیا به تعویق افتاد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه تورینو بعدازظهر امروز (پنجشنبه) به طور رسمی اعلام کرد برگزاری دیدار پیش‌روی این تیم با جنوا در هفته سوم سری A ایتالیا به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای تعداد زیادی از اعضای تیم جنوا به تعویق افتاده است.

بعد از تعویق بازی‌های هفته نخست تیم‌هایی مانند اینتر و آتالانتا به دلیل حضور در رقابت‌های اروپایی، این اولین بازی سری A از زمان شروع فصل جدید این رقابت‌ها از تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) است که به تعویق می‌افتد. باشگاه جنوا که تمرینات امروزش به دلیل شرکت اعضای این تیم در تست‌های کرونا تعطیل شده بود، پیش از این به دلیل نداشتن فرصت کافی برای تمرین کردن، درخواست به تعویق افتادن بازی‌اش با تورینو را داده بود.

بر اساس قوانین یوفا، هر تیمی برای انجام بازی‌هایش باید حداقل ۱۳ بازیکن سالم از جمله یک دروازه‌بان در ترکیب خود داشته باشد. در حال حاضر۱۴ تن از اعضای تیم فوتبال جنوا که ۱۱ نفر آنها بازیکن هستند، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

گزارش شده ۶ تن از ۱۱ بازیکن مبتلا به کرونا در تیم جنوا روز یکشنبه هفته جاری در جریان مصاف این تیم با ناپولی در میدان حضور داشتند و به همین دلیل چندان بعید نیست که این ویروس به بازیکنان ناپولی هم منتقل شده بود.

جنوا که در بازی قبلی‌اش با نتیجه ۶ - صفر مغلوب ناپولی شد، قرار بود روز شنبه در خانه خود به مصاف تورینو برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.