پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اگر این تیم خودش باشد می‌تواند النصر عربستان را هم شکست بدهد.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس برابر پاختاکور ازبکستان، اظهار کرد: پرسپولیس همیشه عادت کرده خودش را برای مصاف با تیمی ١٢ نفره آماده کند. یعنی تیم‌های عربی و AFC که برابر پرسپولیس قرار می‌گرفتند. باید بپذیریم پاختاکور تیم قدرتمندی است و فوتبال را با حوصله بازی می‌کند و هدفش جز ارسال‌ها چیز دیگری نیست با این حال پرسپولیس با درایت بازی کرد و توانست به خوبی بر حریف مسلط شود.

وی افزود: بین دو نیمه گل‌محمدی با اضافه کردن یک هافبک سعی کرد نظم خط هافبک حریف را برهم بزند و این به سود پرسپولیس شد. پاختاکور در این دیدار به خوبی پهلوان و بشار رسن را مهار کرده بود اما گل‌محمدی با تعویض‌هایی که انجام داد، توانست کار حریف را سخت تر کند. همین کار باعث شد سیامک نعمتی و سعید آقایی آزادتر شوند و بتوانند در حمله شرکت کنند که در نهایت هم این دو بازیکن پاس گل دادند. این تاکتیک و هوشمندانه بود.

حیدری به عملکرد خط دفاع پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پرسپولیس ١١ نفره دفاع می‌کند و ١١ نفره هم حمله می‌کند. خط هافبک به خوبی جلوی حریف می‌ایستد تا به دروازه نزدیک نشوند. اگر دقت کنید می‌بینید در پرسپولیس حتی مهاجم هم در کارهای دفاعی شرکت می‌کند و هیچ بازیکنی ساز خودش را نمی‌زند. در پرسپولیس همه سازها کوک هستند. این پرسپولیس حیف است که قهرمان آسیا نشود.

او درباره مصاف پرسپولیس برابر النصر عربستان هم گفت: هیچی تیمی قوی تر از السد نبود و قطعا النصر قدرتمندتر از السد نیست. بنابراین می‌توان به راحتی این تیم را شکست داد. النصر مهاجمان قدرتمندی دارد اما خط دفاع متزلزلی دارد. پرسپولیس اگر خودش باشد می‌تواند این تیم را شکست بدهد. باید بپذیریم این موفقیت‌ها شانسی نیست و پشت آن ساعت‌ها کار انجام شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.