کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم با انگیزه مضاعف به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: در لیگ قهرمانان آسیا، بهترین‌ها خاصر هستند. ما هم بازی‌های سختی داشتیم که با سربلندی از زمین خارج شدیم. بازی برابر السد بسیار سخت بود چون آنها سرمایه گذاری زیادی کرده بودند و تیم قدرتمندی داشتند. در ادامه برابر یکی از بهترین‌ تیم‌ها یعنی پاختاکور بازی کردیم و به پیروزی رسیدیم. تیم‌های ازبکی به صورت ماشینی و پر قدرت بازی می‌کنند اما ما توانستیم با برتری برابر آنها به نیمه نهایی راه پیدا کنیم.

وی افزود: در مرحله گروهی بازی‌های سنگینی داشتیم. به خاطر اینکه در دو بازی ابتدایی لیگ قهرمانان نتایج خوبی نگرفته بودیم، باید برابر التعاون به برتری می‌رسیدم تا شرایط خود را برای صعود از گروه محیا کنیم. خوشحالیم برابر التعاون در دو بازی به برتری رسیدیم و در ادامه هم نتایج خوب ادامه پیدا کرد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: ما یک تیم هستیم و همه تلاش ما همین است که مثل یک تیم پیش برویم. کل تیم پرسپولیس یک دل شده تا هواداران خوشحال کنیم و برای این هدف تلاش می‌کنیم. جو تیم هم طوری است که بازیکنان جدید هم شرایط را درک کرده‌اند و امیدوارم این تلاش‌ها ادامه داشته باشد.

وی درباره مصاف پرسپولیس برابر النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، هم گفت: بازی کردن برابر تیم‌های عربستانی واقعا سخت است. با این حال کادر فنی بازی‌های النصر را می‌بینند تا با شناخت کافی به مصاف این تیم برویم. ما انگیزه مضاعف به مصاف النصر می‌رویم تا ان‌شاءالله با شکست این تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بشویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )