تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود که امیدوار است طلسم پیروزی مقابل این تیم را بشکند.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه «جاسم بن حمد» قطر به مصاف هم می روند. این بازی ها به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز در قطر برگزار می شود و بنابراین برنده این بازی راهی مرحله نیمه نهایی می شود.

آمار تقابل تیم پاختاکور با پرسپولیس و باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد که نماینده ایران احتمالا کار سختی برای از پیش برداشتن این حریف خود خواهد داشت.

پاختاکور و پرسپولیس تاکنون سه بار در لیگ قهرمانان با هم بازی کرده اند که دو برد برای پاختاکور و یک نتیجه تساوی حاصل این تقابل بوده است.

بازی دو تیم در سال ۲۰۰۳ با یک گل به سود پاختاکور تمام شد. در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ هم بازی دو تیم در تهران با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید و در تاشکند هم پاختاکور موفق شد یک گل به پرسپولیس بزند.

پاختاکور همچنین در مجموع ۲۰ بار با تیم های ایرانی بازی کرده است که در ۱۴ بازی پیروز شده است، در ۴ مسابقه شکست خورده و دو بازی هم با نتیجه تساوی تمام شده است.

در بازی امشب، سیامک نعمتی مدافع پرسپولیس به خاطر اخراج در دیدار با السد، غایب خواهد بود.

باید دید یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس می تواند به طلسم نبردن های پرسپولیس برابر این حریف ازبکستانی پایان بدهد یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.