وضعیت باشگاه آبی تهران در شرایطی به قرمز نزدیک شده است که افشاگری مدیرعامل علیه بازیکنان این تیم شرایط را پیچیده تر از قبل کرد تا جلسه هیات مدیره از اهمیت بالایی برخوردار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال بعد از نایب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، در لیگ قهرمانان آسیا هم ناکام ماند و با پذیرفتن شکست ۲ بر یک مقابل پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی از گردونه این مسابقات حذف شد.

به فاصله چند روز پس از این ناکامی احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه تفصیلی با رسانه این باشگاه اقدام به افشاگری در مورد شب زنده داری و قلیان کشی بازیکنان تیم خودش کرد تا شرایط جدیدی برای آبی پوشان رقم بخورد.

از سوی دیگر شفاف سازی وی در مورد روند مذاکره با وکیل سرمربی ایتالیایی برای بازگرداندن وی با واکنش تند «آندره استراماچونی» همراه شد تا شرایط برای باشگاه استقلال و سعادتمند پیچیده تر از قبل شود.

در پیش بودن فصل جدید رقابت های لیگ برتر و تعیین تکلیف کادر فنی و بازیکنان شرایط را برای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال سخت کرده و باید هر چه سریعتر وضعیت تیم آبی پایتخت سروسامان بگیرد تا این تیم بتواند با بهترین شرایط خود را برای آینده آماده کند.

اعضای هیات مدیره که طی روزهای گذشته عنوان شده بود با مدیرعامل اختلاف نظرهایی دارند در اندیشه سروسامان دادن به وضعیت باشگاه هستند. به همین منظور قصد دارند جلسه ای را روز چهارشنبه برگزار و طی آن تصمیمات مهمی را اتخاذ کنند.

پس از اتفاقات روزهای اخیر صحبت هایی در مورد احتمال تغییر مدیرعامل باشگاه مطرح شده بود اما سعادتمند در تازه ترین گفتگویش تاکید کرد اهل استعفا نیست و به کارش ادامه خواهد داد. با این حال باید دید آیا اعضای هیات مدیره هم با سعادتمند هم نظر و همسو هستند یا تصمیم دیگری خواهند گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.