سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش انرژی زیادی از هواداران میلیونی‌اش می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: قبل از صحبت‌هایم می‌خواهم برای سرمربی تیم پاختاکور آرزوی سلامتی کنم که هر چه زودتر بیماری کرونا را پشت سر بگذارد. امشب سالگرد درگذشت هادی نوروزی است این موضوع را به خانواده او تسلیت می‌گویم. بازیکنان ما از هادی نوروزی الهام گرفتند و او به آن‌ها انگیزه داده است. ان‌شاءالله روحش شاد باشد. فردا برای ما بازی حساس است ما با سختی زیادی به این مرحله رسیدیم و حاضر نیستیم از این مرحله راحت بگذریم درست است در گروهی سختی قرار داشتیم و الاسد را شکست دادیم اما ما تا به حال انرژی زیادی صرف کرده‌ایم تا به این‌جا برسیم. انگیزه‌های ما برای بازی فردا چندین برابر است. ما از نظر روحی و روانی آماده بازی هستیم و مقابل تیمی باید بازی کنیم که یک روز بیش‌تر استراحت کرده است؛ آن‌ها از نظر فیزیکی در شرایط خوبی هستند. آن‌ها فوتبال ماشینی انجام می‌دهند و مطمئنا بازی راحتی برای ما نخواهد بود. باید انژری بیش‌تری برای بازی فردا صرف کنیم. و خیلی خوب مبارزه کنیم و از این مرحله عبور کنیم.

او اضافه کرد: فوتبال بالا و پایین زیادی دارد ممکن است در شروع مسابقه گل بزنیم و شاید هم گل بخوریم. ما تجربه گل خوردن را قبلا داشته‌ایم در لیگ ایران ما ۱۰ نفره هم شدیم و با اختلاف دو گل از حریف عقب بودیم اما در نهایت توانستیم بازی را با ۳ گل زده ببریم. فکر می‌کنم بازیکنان ما از نظر ذهنی به سطحی رسیده‌اند که می‌تواند حتی اگر در نتیجه عقب باشند آن را جبران کند. درست است که تجربه این کار را در لیگ قهرمانان آسیا نداشتیم اما بازیکنان ما قبلا این موضوع را ثابت کردند که می‌توانند هر کاری انجام بدهند. ما از نظر ذهنی باید این آمادگی را داشته باشیم و در جهت جبران واکنش‌های خوبی انجام بدهیم.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره خستگی بازیکناش پس از بازی‌های فشرده هم‌چنین تصریح کرد: مسائل فیزیکی و خستگی بخشی از فوتبال است اما مسائل روحی و روانی و انگیزشی بخش مهمی از فوتبال است. این که نتایج گذشته تضمینی باشد برای این که در آینده نتیجه بگیرید یک پیش‌بینی اشتباه است. ما یک تیم به معنای واقعی هستیم و با هم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم هیچ وقت از برندن خسته نمی‌شویم چون انگیزه‌های زیادی داریم ما ۴۰ میلیون هوادار داریم که دعای آن‌ها پشت سر ما است و این انرژی زیادی به ما می‌دهد. ان‌شاءالله که بتوانیم هواداران‌مان را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.