دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با پیروزی تیم موناکو مقابل تیم تازه صعود کرده به این رقابت‌ها پیگیری شد.

دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با پیروزی تیم موناکو مقابل تیم تازه صعود کرده به این رقابت‌ها پیگیری شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لوشامپیونه فرانسه چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال موناکو با نتیجه ۳ بر ۲ میهمانش استراسبورگ را شکست داد و سومین برد این فصل خود را کسب کرد.

موناکو که با این برد ۱۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت، در این بازی ۹ نفره شد. اورلین در دقیقه ۵۵ و دیاسی در دقیقه ۶۷ دو بازیکن اخراجی این تیم بودند. ویسام بن‌یدر در دقایق ۹ و ۵۳ و روبن آگیلار در دقیقه ۴۵ گل‌های موناکو را به ثمر رساندند و چاهیری در دقیقه ۴۶ و لودوویچ در دقیقه ۷۰ (از روی نقطه پنالتی) دو گل تیم استراسبورگ را زدند.

در سایر بازی‌ها دیژو مقابل میهمانش مون‌پولیه ۲ - ۲ مساوی کرد، آنژه در خانه مقابل برست با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و مصاف تیم‌های لانس و نیم هم یک - یک مساوی به پایان رسید.

در ادامه بازی‌های هفته پنجم لوشامپیونه از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (به وقت تهران) لوریان میزبان لیون خواهد بود و از ساعت ۲۲:۳۰ رمس از پاری‌سن‌ژرمن پذیرایی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.