سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در چند بازی اخیر نشان دادیم به معنای واقعی یک تیم هستیم و فقط یک ستاره داریم که آنهم تیم پرسپولیس است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در چند بازی اخیر نشان دادیم به معنای واقعی یک تیم هستیم و فقط یک ستاره داریم که آنهم تیم پرسپولیس است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با بهترین و یکی از قوی‌ترین تیم‌های این دوره از مسابقات باید بازی کنیم. با مربی که این تیم دارد، یکی از مدعیان اصلی کسب جام خواهد بود. ما هم در چند بازی اخیر نشان دادیم به معنای واقعی یک تیم هستیم و فقط یک ستاره داریم که آنهم تیم پرسپولیس است. تیم السد ستاره و بازیکنان خوب زیادی دارد. این کارمان را سخت می‌کند و باید تمرکز زیادی داشته باشیم که بتوانیم آنها را مهار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید بتوانیم از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم مانند بازی قبل که نشان دادیم چه تیم خوب و بزرگی هستیم، در این بازی هم عملکرد خوبی داشته باشیم. خودم به شخصه خیلی به بازیکنانم امیدوار هستم و اگر این باور را داشته باشند که ما می‌توانیم این بازی را ببریم، قطعاً این اتفاق خواهد افتاد. در نهایت هم امیدوارم یک بازی خوب را شاهد باشیم و نتیجه این مسابقه هم به نفع ما باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش در دیدار با السد نکته مهمی وجود دارد که سرخپوشان باید مراقب آن باشند، تصریح کرد: موارد زیادی وجود دارد. این تیم ستاره‌های فوق‌العاده‌ای دارد و در خطوط مختلف از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. السدی‌ها یک مربی باهوش هم دارند. فکر می‌کنم این کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند، اما ما هم پرسپولیس هستیم و برای خودمان هدف‌های بزرگی تعیین کردیم و برای رسیدن به این اهداف حاضریم فداکاری کنیم و حتی از جان‌مان بگذریم. حاضریم فداکاری کنیم و باعث افتخار هواداران‌مان باشیم. ما می‌دانیم که هواداران‌مان منتظر بازی فردا و خبرهای خوب هستند. ما با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد.

گل‌محمدی همچنین خاطر نشان کرد: من در کنفرانس قبلی هم گفتم که بعضی از بچه‌ها با مصدومیت به میدان می‌روند و حتی یکی از بازیکنان با شکستگی پا برای تیم‌مان بازی می‌کند، اما برخی‌ها این حرف من را باور نکردند. با این حال باید بگویم واقعیت همین است. ما تیمی هستیم که بازیکنانش از جان‌شان مایه می‌گذارند و دو سه تا از بچه‌ها به زور دارو و دکترها بازی می‌کنند. این جای خوشحالی دارد و نشان می‌دهد به تمام معنا یک تیم هستیم و حاضریم برای هواداران‌مان همه چیزمان را فدا کنیم.

«در بازی قبل با شارجه گل‌های خوبی به ثمر رساندید. برای بازی با السد چه برنامه‌ای دارید؟»، سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال یادآور شد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در بازی قبل ما خیلی خوب شروع کردیم و به موقع گل زدیم و در ادامه هم توانستیم فشار را حفظ کنیم و به گل‌های بعدی دست پیدا کنیم. برای یک تیم خیلی خوب است که بتواند به گل برسد و بازی برایش راحت می‌شود. امیدوارم در بازی با السد هم این اتفاق بیفتد. در هر صورت پرسپولیس به یک تیم هجومی و زدن گل‌های زیاد معروف است.

وی ادامه داد: از بازیکنانم خواسته‌ام که هیچ وقت عطش گلزنی‌شان کم نشود. می‌توانیم همان عملکردی که جلوی شارجه داشتیم در بازی فردا هم داشته باشیم، اما شرایط سخت است. السد استراحت خوبی داشته و به تمام بازیکنانش در بازی قبل استراحت داده است، اما از طرفی با توجه به مصدومیت‌ها تمام بازیکنان ما در چهار بازی قبلی بازی کرده‌اند. امیدوارم عملکردی که مقابل شارجه داشتیم را برابر السد هم داشته باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.