جزئیات تلاش همسر یکی از بازیکنان سابق تیم ملی ترکیه برای قتل این مرد ۴۶ ساله اعلام شد.

جزئیات تلاش همسر یکی از بازیکنان سابق تیم ملی ترکیه برای قتل این مرد ۴۶ ساله اعلام شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته (جمعه) خبری جنجالی منتشر شد مبنی بر اینکه یک زن ترکیه‌ای به نام یاگمور آشیک، همسر امره آشیک بازیکن سابق تیم ملی ترکیه با پرداخت رقمی به یک قاتل حرفه‌ای، دستور کشتن این مرد ۴۶ ساله را داده است.

گویا این زن ۲۷ ساله به طمع رسیدن به اموال همسر خود رقمی معادل یک میلیون پوند به یک قاتل حرفه‌ای سعی در کشتن بازیکن سابق تیم‌های فوتبال گالاتاسرای، بشیکتاش و فنرباغچه داشته، کسی که هشت سال پیش با او ازدواج کرد.

طبق تحقیقات صورت گرفته توسط پلیس ترکیه، یاگمور آشیک دستور قتل همسرش را ابتدا به شخصی به نام اردوی سونگور می‌دهد. این فرد در اعترافات خود به پلیس گفت: یاگمور آشیک از من خواست که همسرش را به قتل برسانم چون می‌خواست دارایی‌های او را تصاحب کند. به همین دلیل شروع به تمرین تیر‌اندازی کردم اما در نهایت دیدم که نمی‌توانم کسی را به قتل برسانم. یاگمور به شدت از دست من عصبانی شد و ناسزا گفت.

یاگمور پس از مأیوس شدن از قتل همسرش به دست سونگور به سراغ یک قاتل حرفه‌ای می‌رود و به او یک میلیون پوند پیشنهاد می‌دهد تا همسرش را به قتل برساند.

اردی سونگور افزود: یاگمور مستقیماً با آن فرد تماس گرفت و به او یک میلیون پوند پیشنهاد داد و قرار شد که به او برای تهیه اسلحه و انتقال جسد کمک کند.

امره آشیک که همسرش سعی در کشتن او داشته، ۳۴ بار برای تیم ملی ترکیه بازی کرده و به این تیم برای کسب مقام سوم جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن کمک کرد و سال ۲۰۰۸ در تیم آنکارااسپور بازنشته شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.