هنوز دوره ریکاوری سرخیو آگوئرو به پایان نرسیده، دیگر مهاجم اهل آمریکای جنوبی تیم فوتبال منچسترسیتی هم دچار مصدومیت شد.

هنوز دوره ریکاوری سرخیو آگوئرو به پایان نرسیده، دیگر مهاجم اهل آمریکای جنوبی تیم فوتبال منچسترسیتی هم دچار مصدومیت شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کادر پزشکی باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد که مهاجم برزیلی این تیم گابریل ژسوس به دلی مصدومیت از ناحیه زانو، سه بازی بعدی این تیم را از دست خواهد داد. بر اساس اعلام پزشکان منچسترسیتی، بازیکن ۲۳ ساله این تیم به دلیل مصدومیت در بازی ابتدای هفته جاری در خانه ولورهمپتون در لیگ برتر انگلیس، علاوه بر سه بازی پیش روی تیم باشگاهی خود، از حضور در اردوی تیم ملی برزیل در ماه آینده برای همراه این تیم در مصاف با تیم‌های بولیوی و پرو در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باز خواهد ماند.

مصدومیت ژسوس در حالی است که دیگر مهاجم منچسترسیتی، سرخیو آگوئرو هم هنوز آماده بازگشت به میادین نشده و به این ترتیب لیام دلاپ تنها مهاجم نوک آماده‌ای است که پپ گواردیولا سرمربی تیم آبی‌پوش شهر منچستر در اختیار دارد. منچسترسیتی غایبان مصدوم دیگری هم دارد که نمی‌توانند این تیم را برای بازی امروز (شنبه) مقابل لسترسیتی در لیگ برتر همراه کنند.

ایلکای گوندوگان به دلیل ابتلا به کرونا، ژوائو کانسلو، نیکلاس اوتامندی و الکساندر زینچنکو به دلیل مصدومیت نمی‌توانند برای سیتی به میدان بروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.