یک روزنامه اماراتی از عملکرد بازیکنان تیم الشارجه و بخصوص هافبک‌های این تیم در دیدار با پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الشارجه امارات در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا مقابل پرسپولیس با نتیجه سنگین ۴ بر صفر شکست خورد و از صعود به مرحله بعد بازماند. این باخت در حالی رقم خورد که شارجه در دیدار گذشته خود برابر التعاون عربستان ۶ گل زده بود و هواداران شارجه امیدوار به صعود این تیم به مرحله بعد بودند.

روزنامه «الرویه» امارات در گزارشی، باخت الشارجه مقابل پرسپولیس را بازتاب داد و از عملکرد بازیکنان این تیم انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت: «تیم الشارجه با قبول شکست ۴ بر صفر مقابل پرسپولیس ایران در هفته ششم و پایانی لیگ قهرمانان آسیا از این رقابت ها خداحافظی کرد. از این گروه پرسپولیس و التعاون به مرحله بعد صعود کردند.

شارجه در این مسابقه کم فروغ و در سطح متوسط ظاهر شد و در تمام خطوط گم شده بود؛ بخصوص خط میانی که هیچ نقشی در زمین نداشت، نه در کارهای دفاعی و نه در بخش تهاجمی.

این موضوع باعث بر هم خوردن بالانس تیم بعد از دریافت گل در دقیقه دوم توسط شجاع خلیل زاده شد. اوضاع بعد از گل های دوم و سوم پرسپولیس توسط عیسی آل کثیر و وحید امیری بدتر شد.

الشارجه در بازی با پرسپولیس هیچ نشانه ای از دو بازی قبلی خود نداشت. این مسئله به تیم ایرانی اجازه داد در نیمه دوم راحت بازی کند بر عکس شارجه که بدون هویت بود.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.